Kaffeslabarads (og ihhhh hvor jeg glæder mig)

altså, ham der flanagan har jeg altså aldrig set, osse godt det samme for han er da meget lidt køn på billeder, jeg tror ganske enkelt det er fordi jeg ikke kan se ham.

han er altså bare så lækker og ret svær at overse når fanen er hejst, han er sådan en man gerne putter i den store håndtaske efter et besøg hos troldemor

Johnny, jeg er helt enig… jeg er slet slet ikke til de der “store” racer… med lige de her 5, de kunne godt få mig “tændt”

mb - kommer du herud til os andre ??? det var ikke gået op for mig -velkommen -velkommen -velkommen
er altid klar til at give kaffe og klap

Nu har jeg så mødt Flannagan på en udstilling. Og jeg siger jer, han er MINDST lige så dejlig i virkeligheden som på billeder. Suk!

Ja, jeg flytter til Hollandsbjerg her d. 1 juli [smilie=hate-tunz.gif]
Jeg ser nu helst du ikke klapper mig… hvis jeg kommer til kaffe -hæhæ

Tak søde May-Britt… Men du har heldigvis til gode, at se ham i sine vante omgivelser… Der kan han nemlig rigtig udfolde sig og være endnu mere lækker -forelsket[/quote]

Hvis vi kan få det til at passe, vil jeg/vi meget gerne komme og besøge jer og misserne i vores sommerferie. Det er somom weekenderne bare flyver afsted og der er en del køretid her fra det vestjyske til jer. Vi vil meget gerne komme på besøg - og som tidligere skrevet, er I også velkomne her. Vi har jo også nogle lækre kælemisser [bigloony]

Ih jeg “tør” ikke anskaffe mig sådan en NFO…da jeg er ret overbevist om at du har ret Jeanette… jeg må hellere holde mig til kastrater og lidt pers/exo…til hyggeopdræt…altså hvis det nogensinde lykkes …

Ja jeg har jo kun haft fornøjelsen, af at møde Jeanette uden katte… egentlig for dårligt at du ikke lige havde allesammen med da du var forbi Esbjerg -xxrotflmao

Men er sikker på at de er endnu lækre i virkeligheden…

Kan kun give Jeanette ret… de NFO´er er vanedannende -thumbs

Du/I skal være mere end velkommen -høhø Vi er jo næsten altid hjemme… Og det med at komme en “smut” til Herning (eller deromkrig -thumbs ), det kan vi sikkert også finde ud af. Skal da have fingrene i pelsen på dine lækre kælegrise -kitty[/quote]

Jamen det må vi da finde ud af - de næste par weekends kan det så ikke blive, men det kan selvfølgelig også blive en hverdag pt.