Kagebord i Rødekro

Det har hidtil været en tradition på TICA-udstillingerne at have kagebord med diverse medbragte, gerne hjemmebagte kager.

Den tradition vil nu forsøges vedligeholdt i kagebordets “hjemland”, Sønderjylland :slight_smile:

Alle, der kommer, enten som gæst, standholder eller udstiller er meget velkomne til at medbringe noget kage. I anledning af den kommende jul kan et bidrag også være f.eks. hjemmelavet konfekt eller julesmåkager af enhver art :wehuu::wehuu:

Ligesom på Racekattens udstillinger vil kagerne blive stillet frem og man har så mulighed for at donere et bidrag til klubben ved det samme bord, som man frit kan tage kage :wehu::wehu:

Hvis der er nogen, der skulle have lyst i retning af at lave traditionelle sønderjyske kager til formålet, er her et link til inspiration: sukkerkunst.dk

Skal man melde sig til at tage kage med hos nogen, eller tager man det bare med?

Man må rigtig gerne skrive det her i tråden, men mere formelt er det heller ikke :slight_smile:

Jeg vil ikke hænges op på noget, men jeg kunne godt tænkes at tage en kage med, alt efter hvordan tiden ser ud fredag i mit hjem.

Jeg regner stadigvæk med at komme så jeg har naturligvis en eller anden kage med, men om den er hjemmebagt eller købt tør jeg ikke sige endnu :høhø:

Når man sådan residerer i det sydfranske, skulle man jo ellers nok lige kunne smække en buche de noël sammen :stuck_out_tongue:

Jeg har desværre været lidt hurtigt ude med denne opfordring, for det viser sig, at centret, hvor udstillingen skal holdes, ikke vil acceptere, at der bliver afholdt kagebord - de vil gerne sælge deres egen kage :frowning:

Der har så på et andet forum været forslag fra en bager om i stedet at donere en kagedåse med indhold til rafflet - og det er jo en super idé :thumbup::thumbup:

Jow Jow eller købe den som mange gør, men nu er jeg jo landet i DK og har ikke den mulighed :høhø:

Undskyldninger, undskyldninger - jeg kender mindst ét sted i København, man kan købe dem og hvor de er lavet efter original opskrift :stuck_out_tongue:

Sidder og spekulere på, om vi skal kigge forbi. Vi skal på eet eller andet tidspunkt hente et maleri i Rødekro. Hvilken dag kommer de fleste, lørdag eller søndag :?

Lørdag, vil jeg tro - men det er kun et gæt :slight_smile:

Jamen vi kommer da selvfølgelig begge dage :wink:

vi kommer lørdag …

Og vi er der begge dage :rock:

Lørdag tror jeg, men skal lige have det afstemt med Bente Haneben da vi har aftalt at følges ad :slight_smile:

Jeg kommer alligevel ikke til Rødekro :sorry:

Du’ da godt nok kedelig, er du :frowning: