Kalender til Camilla

Jeg har idag syet en kalender till dig, Camilla…for Bente og jeg …vi to gamle tøser, syntes du skulle have èn også.
Den er ikke særlig julet, men det skyldes den simple grund, jeg ikke har mere julemissestof.
Men den er nu blevet fin alligevel
Nu mangler de 24 pakker…som bliver pakket ind efter denne tråd er lavet.
Jeg skal til Silkeby (oversat til korrekt dansk Silkeborg) på søndag, så kunne vi aftale et tidspunkt, ville det være fint…så sparer vi porto’en, nemlig

Hvor er den flot ! :thumbup:

Hvilken Camilla er denne kalender til:? Vi er flere Camilla’er herinde - og jeg tror helt bestemt ikke, denne fine kalender er til mig…

hvor er den bare blevet flot Brita…

Camilla… det er den Camilla med Coco, Medea og Valentin

Hvor er den bare FLOT :slight_smile:

Hvor er den smuk :hjertehop:

Wuhu!! :hjertehop: Hvor er den bare fin Brita, den bliver mig og misserne rigtig glade for. Vi kan godt finde ud af noget på søndag, jeg skal muligvis besøge en anden kattegal, men det er stadig i Silkeborg jeg befinder mig :slight_smile:

:slight_smile: :ok: WOW hvor er den bare kanonflot, men med 8 børnebørn der skal ha julegaver ( LÆS:lige straks fattigr*v ) -what, håber jeg at du syr igen næste år :wehuu:

jeg ved Brita har lavet 1 mere…just in case…jeg håber hun sætter den på auktion herinde…ellers så send hende en pb…