Kalle er forelsket

Jeg kom lige forbi kradsestativet og der lå Kalle og sov til middag sammen med lille Ventoux :love2:
Desværre vågnede han, de lå ellers så sødt sammen :hjerte:
Men han faldt dog i søvn igen :slight_smile:

Nåååårhh, hvor ser han skummel ud på det første billede :uha: Har du grebet ham på fersk gerning?? :besvimer:

:klapper::klapper::klapper:

Hvor er de søde - men lille Ventoux forsvinder da fuldstændig i onkel Kalles hale :slight_smile:

[QUOTE=galath;676666]Nåååårhh, hvor ser han skummel ud på det første billede :uha: Har du grebet ham på fersk gerning?? :besvimer:

:klapper::klapper::klapper:

Hvor er de søde - men lille Ventoux forsvinder da fuldstændig i onkel Kalles hale :)[/QUOTE]

Ja, jeg ved ikke hvad han havde gang i :tihi:
Nej, de lå bare så sødt og så fik jeg vækket ham lige i det jeg klikkede på kameraet så han fik et mindre chok :høhø:

Det er altså ikke pænt at gå og forskrække Kalle - det ender vel med, at han pakker sit habengut og flytter ind til mig. :juhu:

Han skal være så hjertelig velkommen :thumbup:

[QUOTE=Eva;676715]Det er altså ikke pænt at gå og forskrække Kalle - det ender vel med, at han pakker sit habengut og flytter ind til mig. :juhu:

Han skal være så hjertelig velkommen :thumbup:[/QUOTE]

Ja, så må han have lavet sidevogn på sin græsslåmaskine…han skal jo have sin veninde med :høhø:

Ferina siger, at du godt kan beholde dine dyr for dig selv - hun trænger IKKE til flere søskende. :tihi:

Årh Ferina…Kalle er ellers en MEGET rolig kat :engel2:

Herlige billeder… ham Kalle er da bare skøn!

Sikkert - men nu er Ferina jo efterhånden en ældre dame og sådan en ung lømmel vil nok være for meget for hende. :S

For slet ikke at tale om veninden, han har på slæb - jeg er bange for, at det så bliver Ferina der finder et andet hjem. :uha:

Så det er nok bedst, at Kalle bliver hvor han er - Tommy kan jo heller ikke undvære sin makker, vel? :smiley:

[QUOTE=Eva;676990]Sikkert - men nu er Ferina jo efterhånden en ældre dame og sådan en ung lømmel vil nok være for meget for hende. :S

For slet ikke at tale om veninden, han har på slæb - jeg er bange for, at det så bliver Ferina der finder et andet hjem. :uha:

Så det er nok bedst, at Kalle bliver hvor han er - Tommy kan jo heller ikke undvære sin makker, vel? :D[/QUOTE]

Jo, det er nok bedst - og enig…Tommy kan ikke undvære sin “højre hånd”
og det kan jeg jo heller ikke :D:høhø:

:klapper::klapper:
Fantastiske billeder… Kan godt li at han ryger længere og længere udover kanten for hvert billede…:tihi:

Men ja hvis lille pigen, en dag er væk, så bare kig under Kalles hale…:høhø:

Åh ja - den første kærlighed… :rødme:

Skøn serie. :smiley:

Kalle har god smag har han, der er intet som tortier med hvidt :slight_smile:

Helt ærligt Kalle - det der er jo kuvøseguf - du må vente et stykke tid endnu med at charme dig ind :høhø::høhø::høhø: