Kalle ka' li' kubik

Nå venner…hva’ siger I så…
Så fik man sidevogn på sin græsslåmaskine og rollingerne skal med ud at køre :høhø:
Men før vi kører går jeg lige en runde om “dytten” for at tjekke dæktryk, sidder sidevognen nu godt fast, om der er gnist på tændrøret osv…man er vel en ansvarlig trafikant :cool2:

Og så er det ellers der ud af :cool:
Op og runde torvet en tur :høhø:
Nu går jeg så med nogle tanker om at få en “jydekrog” så jeg kan få traileren på…der er jo mange som skal med ud at køre har jeg hørt :høhø:

Og ku’ I så ellers ikke lige se mig i en læderjakke med rygmærke og læderhjelm med briller til :høhø:
Hilsen Kalle Knaldperlen

:lol::lol::lol:

Man kan ikke sige andet, end at Kalle er med på den værste - og de små også… :høhø:

Skøn serie. :rock:

Åhhh, hvor er du dog skøn Kalle - men kør nu ikke så stærkt at de små dratter af i svinget, vel? :tihi:

Ja, dine mennesker på have muldvarpen op af lommen og bestille sådan et læderoutfit til dig - mindre kan ikke gøre det, når du skal fræse rundt og gøre vejene usikre. :muhaha:

Snus har jo en rockervest - det må Kalle altså også se at få!

:lol::lol::lol::lol:
Herligt:hjerte:

[QUOTE=PiaR;691308]Snus har jo en rockervest - det må Kalle altså også se at få!

[/QUOTE]

Ja det har hun da…hun er sej…siger Kalle :smiley:

:lol::lol::lol:

Åhhhh Kalle dog, din herlige dreng! :smiley:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Rigtig god tur! :thumbup:

:lol: :lol: :lol:

Men skal cyklen dér ikke lige en tur forbi vaskehallen, så den kan blive helt ren og blank? Du kan evt. sende den forbi Ann-Dorrit. Hun er god til at showvaske katte, så mon ikke at hun kan gøre sådan en maskine showklar. Og så skal der vist lige en lille pude i sidevognen, og så er du da godt kørende.

Husk styrthjelm!!!

Åh Kalle, pas nu på du ikke får et hak i kortet :høhø:

Tourbjergene er båre så nuser i kurven på det næstsidste billede :hjerte:

:lol: :lol: :lol:

:hjerte: Skønne Kalle :klapper:

[QUOTE=Maibrit;691377]:lol: :lol: :lol:

Men skal cyklen dér ikke lige en tur forbi vaskehallen, så den kan blive helt ren og blank? Og så skal der vist lige en lille pude i sidevognen, og så er du da godt kørende.

Husk styrthjelm!!![/QUOTE]

Jo, det var vist lige noget den kunne trænge til…men det tror jeg ikke Kalle’s tid er til :høhø: (eller Tommy’s :tihi:)

[QUOTE=Highfield;691379]Åh Kalle, pas nu på du ikke får et hak i kortet :høhø:

Tourbjergene er båre så nuser i kurven på det næstsidste billede :hjerte:[/QUOTE]

Kortet…hvilket kort :høhø:
Det bruger jeg ikke :cool:

:klapper::klapper::klapper:

Jeg eeeeeæææælsker Kalle og hans historier.

Jeg har leget lidt med Lisbeths billeder, så nu er Kalle helt klar til “turen”, med bjerge og udstyr og det hele.

Jeg eeeeeæææælsker Kalle og hans historier.

Jeg har leget lidt med Lisbeths billeder, så nu er Kalle helt klar til “turen”, med bjerge og udstyr og det hele.

[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:
Tommy og jeg er ved at dø af grin
Ih tusind tak…kan jeg ikke få dig til at sende fotoet til mig?

hehe…sødt billede!!

Hvor er det flot lavet, Elisabeth! :lol:

Enig :smiley:

Nu mangler der bare nogle styrthjelme til killingerne :tihi: