Kalle Knaldperle i dag

Jordens mest kærlige, herlige,“hjælpsomme”, dejlige og sjoveste OG også mest uartige kat er for ganske få dage siden blevet 6 mdr.:slight_smile:

Jeg elsker simpelthen den bølle :hjerte:

Hold da op, hvor kan man se at han er en bøllespire - og smaskforkælet :smiley:

Men hvor er han dog dejlig :hjerte::hjerte::hjerte:

Er DÉT Kalle??? :yikes:

Vimmer han er blevet stor!! Og tænk sig, det utænkelig er sket, han er blevet endnu lækre! :wehuu::savle::hjerte::love2:

Be om … ? :bebe::engel2::ups:

KÆFT, du er lækker-smækker Knaldeperle.
:hjertehop::lovelove:

Hvor er han blevet stor og så fin, så fin :hjerte: :hjerte:

Skal du i øvrigt have ham med på udstilling igen? Eller har du haft det, uden at jeg har opdaget det?

Han har kun været med den ene gang, men jeg tror at han kommer med lidt senere…syntes ikke rigtig at jeg orker nu hvor vi har små misser og vovse :slight_smile:

Årrh hvor ér han blevet STOR - og lækker! :wink:

Han har jo den skønneste blis den dreng! :slight_smile:

Tak for synet! :slight_smile:

/Mette

Tillykke med det først halve år, Kalle Knaldperle, Lollands Skræk. :smiley:
Du er jo blevet en smuk ung fyr, men desværre stadig alt for ung til en plads her på kattealderdomshjemmet.
Forstanderen har ellers haft et godt øje til dig, skal jeg hilse og sige. :cool2:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

Han er SÅ smuk og fin! :hjerte:
Og jeg synes simpelthen det har været så hyggeligt at spændende at følge ham fra fødsel, og så til nu… Og ja mange år i fremtiden også :love2:

Smukke Kallemand :hjerte:

Endte I med at beholde ham med vilje eller hvordan var det det var? Og er han kastrat eller ej? Jeg har vidst ikke fulgt så godt med som jeg gerne ville… :ups:

:hjertekat:

Kalle, din dejlige kattekonge.

Du er bare SÅ dejlig - og man kan se uden på dig, hvor fræk du er :wehuu:

Lisbeth - er han ikke blevet meget mørkere, end han var som lille, eller er det bare lyset?

Han ser i hvert fald strålende ud - men hvad kan han også andet med de forældre. :smiley:

Han ser jo bare skøn ud :smelter:

Han er en rigtig charmetrold :wehuu:

[QUOTE=FinnFrode;663395]Lisbeth - er han ikke blevet meget mørkere, end han var som lille, eller er det bare lyset?

Han ser i hvert fald strålende ud - men hvad kan han også andet med de forældre. :D[/QUOTE]

Jo, han er nok blevet lidt mørkere, og så er alt det røde (rufismen) forsvundet :slight_smile:

[QUOTE=Highfield;663379]Smukke Kallemand :hjerte:

Endte I med at beholde ham med vilje eller hvordan var det det var? Og er han kastrat eller ej? Jeg har vidst ikke fulgt så godt med som jeg gerne ville… :ups:[/QUOTE]

Jeg glemte at sætte ham til salg…og nu kan Tommy heller ikke undvære ham :høhø:
Han er ikke kastrat…vi får se hvordan han udvikler sig, så indtil videre er han helt intakt :tihi:

Hihi - “glemte”. Det kan jeg godt forstå at du gjorde :høhø:

Årh, jeg håber der kommer små knaldperlebørn en dag, tænk en masse små mini Perler, en hel epidemi! :wehuu:

Åh Kalle, du er simpelthen en ener - der er ingen som dig :hjerte:

hvor er kalle bare blevet stor og flot.