Kamikaze aka HOTLIPS

:):):):slight_smile:

Kære Brita.

Hvordan går det med læben i dag ?

Har netop læst, at en lille lokal stamme i Timbuktu optager nye medlemmer - da denne smukke unge mand mangler en ny kone.

Eneste krav for en optagelse i klanen er en stor, svulmende underlæbe - da det betragtes som noget nær det guddommelige.

:):):):slight_smile:

Uhh,det ser vildt ud!! AV AV!! Men tror da helt sikkert at den omgang forkølelsessår kan få ham til at falde i svimer over hende!! :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

(ej, undskyld det er ikke sjovt at være fyldt med sår så man ikke kan åbne munden uden at detgør ondt!) :slight_smile: det er bare kærligt ment!
Han er jo heller ikke grim!!:smiley:

:wehuu::wehuu:

Ja, det er kærligt ment - og jeg synz faktisk at han er gudesmuk, denne mand…

At det så grænser til upolitisk korrekt, sådan at næsten drive hvid slavehandel…

:fløjte::fløjte:

Og ja !

Det gør F:::::: ondt at have sådan et kyssetøj, jeg har selv prøvet det et utal af gange…

:S

PS : der er tilbud i Matas fra på mandag, man kan få en læbepomade med solfaktor 30 - pris 20,- kr. - og det hjælper utroligt meget at lukke solen ude fra læberne.

:ok:

IH hvor er han -what…tror ikke man kan tungekøsse :tihi:
Jeg ligner løgn idag og væskende sår. Prøver at holde dem lukket med compeet-plastre med de falder af og ligner bussemænd på unterlippe :ups:
Blænerne i munden er bedre idag men de der er på læben gør VIRKELIG NAS :argh:
Jeg vil have en ny unterlippe…NUUUU:venter:

Ham smukke med gegaunterlippe har forøvrigt en så sej fritz…der må skulle et bredtandet kam til for at rede lokkerne -LOL

Jeg vil så sige at jeg syntes at han ser forfærdelig ud -høhø

Det er jo grov vold på ansigtet. Prøv lige at se hans øre også…-what

[quote=birtheras;169991]Jeg vil så sige at jeg syntes at han ser forfærdelig ud -høhø

Det er jo grov vold på ansigtet. Prøv lige at se hans øre også…-what[/quote]

Ja, kønt er det ikke i vores verden - men hvor han bor, er han sikkert en rigtig “steg”.

-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø

jeg syntes heller ikke han ser glad ud
men måske der ikke er plads til smil…fysisk set:uha:
Som jeg ser det er det vold og når nu det ikke kan være anderledes håber jeg godt nok det er sket med hans accept

Har I lagt mærke til hans øre ?? :uha:

-what Det er jo en hel bøjlestang.

[quote=birtheras;169991]Jeg vil så sige at jeg syntes at han ser forfærdelig ud -høhø

Det er jo grov vold på ansigtet. Prøv lige at se hans øre også…-what[/quote]

Tænk at skulle sove på det hår-pynt…-høhø det må være ligesom at sove med curlere i :slight_smile:

[quote=kamikaze;170023]jeg syntes heller ikke han ser glad ud
men måske der ikke er plads til smil…fysisk set:uha:
[/quote]

Hihi nej han ser noget stram ud i ansigtet må man sige. Til gengæld skal han aldrig bekymre sig om et bord at spise ved - bare op på tallerknen og læn hovedet tilbage og nam! :tihi:

[quote=birtheras;169991]Jeg vil så sige at jeg syntes at han ser forfærdelig ud -høhø

Det er jo grov vold på ansigtet. Prøv lige at se hans øre også…-what

Og så er det ikke engang silikone…-what

Jeg ved egentlig ikke, hvad der ser værst ud :S

Jeg vil nu ogsaa sige, at han nu heller ikke saa´n lige er min smag.

Jeg kan skam godt lide piercinger… Men de her extrem-natur-smykker … Nej tak !

Jeg pröver lige at forestille mig, hvordan han ville se ud, hvis tallerkenen kom ud af läben… :tihi:
Ej, det dur da slet ikke… Puha

[QUOTE=Mona Jensen;170103][quote=birtheras;169991]Jeg vil så sige at jeg syntes at han ser forfærdelig ud -høhø

Det er jo grov vold på ansigtet. Prøv lige at se hans øre også…-what

Og så er det ikke engang silikone…-what

Jeg ved egentlig ikke, hvad der ser værst ud :S[/QUOTE]

Det kan jeg heller ikke lige bestemme mig til…

For de her hollywood- hexe eller de äldre damer med de typiske löve-hoveder, de er nu ogsaa uhyggelige at se paa…

Forfärdentlig hvordan man kan ödelägge sig selv.

[quote=birtheras;169991]Jeg vil så sige at jeg syntes at han ser forfærdelig ud -høhø

Og så er det ikke engang silikone -what

Jeg ved snart ikke, hvad der ser værst ud.

Pjat…til side.
Jeg håber…Brita…at det ikke gør ligeså ondt i dag??
God bedring…:wehuu:

[quote=kamikaze;169986]IH hvor er han -what…tror ikke man kan tungekøsse :tihi:
Jeg ligner løgn idag og væskende sår. Prøver at holde dem lukket med compeet-plastre med de falder af og ligner bussemænd på unterlippe :ups:
Blænerne i munden er bedre idag men de der er på læben gør VIRKELIG NAS :argh:
Jeg vil have en ny unterlippe…NUUUU:venter:

[/quote]

ADVARSEL - DETTE INDLÆG ER ULÆKKERT

Kommer pludselig til at tænke på, at jeg for nogle år siden havde et forkølelsessår, der ligesom dit fyldte hele underlæben. Først totalt væskende, i løbet af nogle dage kom der tykt tykt tykt sår på. Vores kontorbetjent havde et rigtig godt råd - en kollega havde en aloe vera plante stående, og han gik straks over og brækkede en stilk af og smurte saften på min underlæbe, så ville den hele natten over :)…sagde han.

På vej hjem i bilen, hvor jeg holdt for rødt lys og kiggede ligeud :bil: , mens jeg håbede, at ingen kiggede på mig, for jeg var bare et klamt syn :S, så mærkede jeg, at underlæben nærmest løsnede sig (det var selvfølgelig “bare” det tykke sår, som løsnede sig) og gled ned på min hage. Aloe vera-saften havde opløst det indefra :besvimer::besvimer::besvimer:

Så var jeg væskende igen i nogle dage, inden der kom tykt tykt tykt sår på - og kontorbetjenten skulle bare lige komme med sin aloe vera-ting igen -bøllebank

Altså… han er bestemt heller ikke lige min drøm!

Men er det ikek også lidt fascinerende, at et menneskes krop/hud kan formes på den måde? det har jo taget ÅR, at opnår både tallerkenen i underlæben og den udsmykkede øreflip…

:):):slight_smile:

Jae… det er måske lidt ekstremt - men så vidt jeg ved, så starter man nu ikke med en STOOOOOOR tallerken men blot med en lille kagetallerken :tihi::tihi:.

Og i øret strates der oz med en lille-bitte piercing, som så øges lidt hele tiden.

Men håret ??

Hold da fast, det må have taget tid at sætte alle de kobjælder fast - gad vide, om de nogensinde kommer ud - eller om de sidder der til han dør ?

:?