Kamikaze-killinge-nullerput seng

Man bliver helt forpustet over overskriften, men vi var til et glimrende foredrag om kattekontrakter for noget tid siden, hvor Brita havde lidt forskelligt med, bl.a. en lille mini nullerput seng, den har killingerne så fået, dog har de misforstået den lidt, da den bliver vendt når de leger, men brugt, det bliver den og de elsker den seng :cool2:

Den vender altid med bunden i vejret, men der ligger fast en killing, så nu er jeg stoppet med at vende den :smiley:

Det her er vist et meget godt bevis på, at den er udemærket, også selvom den vender forkert.

Nikole og Nalina

Nikole

Nala

Nalina

Naomi

Det var lidt hyggebilleder af vores babyer, som er glade for deres seng. Killingerne bliver snart 7 uger, tiden flyver afsted.

Ih, sikken da en skøn billedeserie, af nogle herlige små! :inlove:
Og rigtig fornuftig brug af en nullerput også :tihi:

ååhh hvor er de skønne :slight_smile:

:inlove::inlove::inlove: Sikke dog nogle dejlige pelsbamser…især Nala og Nikole og Naomi og og og …ååååh suk de er skønne :inlove::inlove: Send dem alle til Falster

De har lige fundet den rette måde at bruge en nullerputseng på :thumbup:

Jannie nu har jeg med vilje undgået din hjemmeside de sidste mange uger , så kommer jeg herinde og ser de meste bedårende killinger :smelter:
Og især Nala :wehuu::wehuu::wehuu:
Næste gang vil jeg gerne have en forvarsel TAK :tihi::tihi::tihi:
Dejlig billede serie :hjerte:

Hvor er de skønne. Tja, den er sikkert også rigtig dejlig at ligge i, selvom den vender på hovedet :stuck_out_tongue:

Ihhh, en dejlig tråd!!
De der killinger… :wehuu::wehuu::wehuu:
Skønne billeder af nogle helt uimodståelig killinger

Skønne, skønne billeder…men der ER altså nogle fine mislinger på.
Nu er det jo også vi mennesker der mener en nullerputseng skal vende med hullet opad, hvem siger det er den rigtige.
Måske det bedste er som mislingerne gør…blødere bliver den i hverttilfælde.

De er slet ikke til at stå for :smelter::smelter:

De har da bare lavet den til en hængekøje:)
Hvor er de skønne!

Venligst
Dorthe

En eller anden dag skal jeg altså have en blå solid Coon :lovelove:

Nuiii nogle smukke modeller :inlove:

Sikken nogle søde billeder! :hjerte:

Dejlige billeder. Hvor er de søde. :hjerte:

Hvor er de bedårende dejlige :wehuu:

Den vender da ikke forkert - den vender den vej den skal når det er sommer :tihi: