Kamikaze Quini

[quote=Rimmen;194921]Det er da fordi de er vokset op hos Brita??? :tihi:

  • Det er ikke kattenes skyld :uha:

:klapper:[/quote]

HOV HOV, de er skam fuldt ud normale NÅR jeg kører dem ud i deres nye hjem. :tihi:
Måske det er fordi det er normalt at være skør … her :ups:
Mys ham klatren fra mig…på sidste billede har han en lækker køssemund. Tror jeg finder Ranya eller Tabita…de bør jo have en mund der minder om hans -høhø:wehuu:

Han får skam masser af møzzer og han gider det ikke.Men det er jeg nu ligeglad med, jeg tror bare han er genert -høhø-høhø

Ranya er ligeså…tror de to halævhjerner ligner hverandre en del. Barylet er lige kommet ind fra løbegården med mudderpoter eller også har han taget bad i en vandskål og dernæst moslet rundt i noget jord…nu ser mit skrivebord ud som en pløjet mark…
Han ligger forøvrigt lige her i klatremiljøet med en fjerden af overkroppen ud over kanten…præcist som din halvhjerne :rock:

Ja men dog for en fjollet missekat, men dejlig det er han nu:hjerte:
Knus Elin, der har ondt i ryggen ved tanken om at ligge sådan:tihi:

[quote=kamikaze;195059]Ranya er ligeså…tror de to halævhjerner ligner hverandre en del. Barylet er lige kommet ind fra løbegården med mudderpoter eller også har han taget bad i en vandskål og dernæst moslet rundt i noget jord…nu ser mit skrivebord ud som en pløjet mark…
Han ligger forøvrigt lige her i klatremiljøet med en fjerden af overkroppen ud over kanten…præcist som din halvhjerne :rock:[/quote]

Du elsker ham garanteret alligevel’

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: