Kamikaze's U-kuld

Her er de så…nu har jeg endelig fået min puter og mit kamera iorden efter min puter gik istykker for en god måned siden. Med den edb-hjerne jeg render rundt med, tager sådant noget tid :tihi:
Mine 34 trilliarder billeder blev heldigvis reddet, men mit adressekartotek er fået heden :S
Men de tre U-hærgninge der p.t. gør min nattesøvn til noger der var engang er nu 8 uger, snart ni.
De to drenge er kæmpestore og lille Eleonora skal nok også blive stor…engang. Men lungebetændelse af den slemme art sætter jo det hele i bero. Det har været hårdt med at skulle amme d.v.s. hjem 1-2 gange om dagen fra arbejde og ligeledes op 1-2 gange om natten…men det var det hele værd for lige NU…futter hun rundt heroppe på skrivebordet og er så fin
Hun har heldigvi hele tiden været så livskraftig…og dèt gjorde da også det hele var værd at arbejde for. Min dyrlæge gav hende ikke mange chancer med det udelukkende udfra røntgenbillederne…som han sagde…hun skal absolut have en chance så livlig hun er…det er hun stadig…FY Ulrikke Eleonora…for hun bider i kameraledningen-…SLEMME

Billederne er ikke gode, men det er fotografen eller kamerater heller ikke. Begge er fra yngre stenalder…men bedre kan det ikke blive

Tror sørme lige der er et par billeder mere

spisetid… :rock:

Nåååååå:wehuu::wehuu:Hvor er de bare dejlige Brita godt den lille pige har dig til at kæmpe for sig:hjerte: Hilsen Ninna

Glemte helt
Billede no. 1 er Kamikaze’s Uno Ex…sort/smoke hanmisling.
Billede no. 2 er Kamikaze’s Ulrikke Eleonora…og hun er sort
Billede no. 3 er Kamikaze’s Umberto Eco ligeledes sort.

Hold da op hvor er de dejlige.
Sikke et kæmpe arbejde det har været for dig med hende lillepigen.
Men nu får du belønningen.
De er bare skønne og så er det de smukkeste farver.

Hvis bare alle misser havde en “mor” som dig.

Hilsen Lisbeth

De er skønne, skønne og atter skønne alle tre - meen den der lille sag, der sidder med hovedet på skrå og ligner uskyldigheden selv :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

Det er vist tøsen, efter hvad jeg kan regne mig frem til, da det er billede 2.

Det er godtnok et pompøst navn til sådan en lille pelsbold :tihi:

PS. Er det kameraet og lyset der snyder, for det ser ud til, at der er brunt i pelsen???

Nååårh, hvor er de fine og også Simba18 :wehuu::wehuu::wehuu:
Ham på spisebillederne ser enorm ud i forhold til den anden MCO, han får vist masser af mad :tihi:

læ…ULRIKKE ELEONORA FY

Det er både lyset OG det faktum de er en smule brunlige, men det går væk. De bliver MED garanti mere sorte end de fleste…de har jo aner der er samme farver så der er ikke andre farver der blander sig.

Det er Ulrikke Eleonora der sidder og ligner uskyldigheden selv…det ER HUN IKKE:muhaha:…lige nu spiser hun det siste stykke Venøsteak PÅ mit skrivebord :uha:
Hun er opkaldt efter Frederik d. 3. datter…der blev gift svensk.
Det var meningen hun skulle hedde Ulrikka, men da hun blev syg og jo derfor fik sin journal hos mine dyrlæger kom de til at skrive Ulrikke og så læste jeg tilfældigt på bagsiden af en bog på arbejde om Ulrikke Eleonora og hendes kongelighed og så blev det bestemt det skulle være det.
Umberto Eco er jo en selvfølge når man nu har været biblioteksmenneske i over 30 år, og Uno Ex er den ene af mine dyrlæger der har bestemt.
Det fik han allerede lov til da han tilså dem få timer gamle :tihi:

Det er Ulrikke Eleonora der er lille derude til højre, men hun tager godt på nu.
En lungebetændelse sætter meget i stå…om man er kat eller noget andet.
Et menneskebarn bliver også sat i stå når det bliver sygt og sådant er det også med dyr.
Men hun skal nok indhente det. Hun er i hvert tilfælde som oftest den første der er ved tallerknernetttttttttttttttttttttttttttttttttttty OG på ubn__tastaturet

Hvor er de skønne Brita :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Ja ikke!!!
Du bliver nok nødt til at vise Claus billederne :høhø:

[quote=kamikaze;264975]Det er Ulrikke Eleonora der er lille derude til højre, men hun tager godt på nu.
En lungebetændelse sætter meget i stå…om man er kat eller noget andet.
Et menneskebarn bliver også sat i stå når det bliver sygt og sådant er det også med dyr.
Men hun skal nok indhente det. Hun er i hvert tilfælde som oftest den første der er ved tallerknernetttttttttttttttttttttttttttttttttttty OG på ubn__tastaturet[/quote]

Hun lyder ikke til at være ret meget bagud, den lille “kongelighed”

:klapper::klapper::klapper::klapper:

PS. Frederik og Sophie Amalie havde, såvidt jeg husker, også en datter med det charmerende navn:

Wilhelmine Ernestine -what

Dejligt med en royalkyndig :ok:

Hvor er de dog bedårende :wehuu::wehuu::wehuu:

Kommer jo til W inden længe :thumbup:

[quote=kamikaze;264984]Ja ikke!!!
Du bliver nok nødt til at vise Claus billederne :høhø:[/quote]

Claus siger der ikke er nogle, der er lige så pæne som Quini haha, men søde er de :wehuu::wehuu:

Glem lige jeg skrev det Brita :høhø::høhø:

PS. Jeg elsker historiske romaner - og har læst “Sophie Amalie” af Karen Plesner? et par gange.

:thumbup::thumbup:

[quote=kamikaze;264975]Det er Ulrikke Eleonora der er lille derude til højre, men hun tager godt på nu.
En lungebetændelse sætter meget i stå…om man er kat eller noget andet.
Et menneskebarn bliver også sat i stå når det bliver sygt og sådant er det også med dyr.
Men hun skal nok indhente det. Hun er i hvert tilfælde som oftest den første der er ved tallerknernetttttttttttttttttttttttttttttttttttty OG på ubn__tastaturet[/quote]

Ja, det tror jeg på, hende kan du vist ikke skille dig af med :slight_smile:

Det skal nok passe…men hvad så med lige så slemme :klapper: OG…så har I jo ingen smoke-misser :fløjte:

[quote=Eva;264992]Glem lige jeg skrev det Brita :høhø::høhø:

PS. Jeg elsker historiske romaner - og har læst “Sophie Amalie” af Karen Plesner? et par gange.

:thumbup::thumbup:[/quote]

Det er for sent…navnet ER skrevet i min mislingenavnebog