Kan det også forbydes?

Jeg så et opslag i min lokale Netto angående en undulat, som blev foræret væk.

Grunden var, at ejerne skulle flytte til en ny lejlighed, hvor husdyr var forbudt.

:uha::uha::uha:

Jeg troede helt ærligt ikke, dyr i bur var omfattet af forbud mod husdyrhold - men så blev jeg så meget klogere.

:ok::ok::ok:

Det vidste jeg helder ikke men sådan en Piphans kan faktisk godt forstyre. Vi kan nemlig høre vores nabos undulat/undulater ikke fordi det gør noget det er da meget hyggeligt :slight_smile:

Hehe… så sku du se vores boligforenings regler…!

Man må ikke holde slanger, dyr af mårfamilien, spindere (syns ellers her er mange edderkopper! :slight_smile: ), reptiler, gnavere (undtaget er dog kanin, marsvin og hamster)

Og så kan man så sidde og tænke over hvem pokker der har bestemt at man godt må ha kaniner, marsvin og hamster men ikke ørkenrotter, mus eller tamrotter?!?!?! :frowning:

Du må også gerne holde to store newfoundlændere i en ungdomsbolig på 1 sal på 30kvm. Det er dælme ikke møj plads til sådan et par vovser! :frowning:

Hmmm… Da vi var ude og se på en lejlighed i Odense (den spøger stadig - fantastisk indretning og str.) fik vi at vide at fugle, dyr i terrarier og fisk var i orden. Dvs. alt i et bur…

Kan lige se at her står at man må holde max 2 husdyr…

Gad vide om man så får på nakken hvis man har 3 hamstere?! :slight_smile:

Eller om det kun gælder hund og kat… synes ikke de er nemme at blive kloge på de boligforeninger

Lige netop det med fisk kunne jeg forstå, at man havde noget imod i lejlighedskomplekser.

Hilsen en der engang fik 800 liter vand ned i sin lejlighed, fordi overboens akvarie sprang :S

[quote=Charlotte Oeh.;215427]Lige netop det med fisk kunne jeg forstå, at man havde noget imod i lejlighedskomplekser.

Hilsen en der engang fik 800 liter vand ned i sin lejlighed, fordi overboens akvarie sprang :S[/quote]

Vi havde et 530 liters akvarium da vi boede i stuen, og kun havde en kælder under os… men vi solgte det da vi skulle flytte op på 3. sal… Skadesomfanget af så mange liter ville jeg ikke kunne håndterer -what… Så nu har jeg en lille bowle på 30 liter :tihi: