Kan du huske plastiksutterne?!

90’ernes store modefænomen…plastiksutter til halskæder og som ringe. Er de monstro til at opdrive nogle steder? Nogen, der har set dem?

Skal til 90’er fest :tihi::yikes:

øøøøj dem husker jeg godt jeg havde alle mulige sjove dimser af forskellig slags LOL

ååårhhh ja - kan godt huske dem!
hold op jeg havde mange af dem en gang :høhø:

Jeg havde dem også i alle størrelser og farver…pokkers, man skulle have gemt dem :smiley:

[QUOTE=PiaB;700140]ååårhhh ja - kan godt huske dem!
hold op jeg havde mange af dem en gang :høhø:[/QUOTE]

De var et kæmpe hit! :slight_smile:

Hehe dem havde jeg os et tons af…

Men har ikke set dem, ved min søster har ledt efter dem uden held.

Åhhh ja, jeg husker dem tydeligt. - Nøj jeg havde mange.

Der er lidt på ebay: plastic: Search Result | eBay

Eeeeeej, dem kan jeg godt huske! :slight_smile:
Havde mega mange og jeg har gemt én, der er sådan abrikosfarvet, som jeg ikke nænner at skille mig af med. Men jeg fandt den faktisk igår, så sjovt du lige nævner dem idag :smiley:

Ihh dem har jeg så mange af fra dengang jeg samlede på dem. Min mor fandt dem faktisk frem for ca 1 år siden, og viste dem til min datter :slight_smile:
Jeg ved ikke om man stadig kan købe dem, men jeg tror det ikke.

Hun skriver da også 90’erne :?
måske jeg er blind, men jeg ser ingen der skriver noget om 80’erne :slight_smile:

Nej, jeg er fra hønseringenes periode :høhø:

Ahahhahaa troede altså der stod 80 ´er fest :smiley: Opdagede lige der stod 90 :smiley:

[QUOTE=PiaB;700158]Hun skriver da også 90’erne :?
måske jeg er blind, men jeg ser ingen der skriver noget om 80’erne :)[/QUOTE]

:dokdok: Det er mig der er blind :cool2:

hehe ja dem kan jeg godt huske :slight_smile: havde dem i alle farver og størrelser.

:tihi::høhø:Tak for jeres nostalgiske erindringer :inlove:

Nogen, der kommer jævnligt i Toys’R’Us eller BR…? Det kunne måske være, de stadig fås?!

Tak for tippet med E-Bay, Kimilla…jeg er bare ikke lige helt inde i, hvordan man handler der :?:slight_smile:

[QUOTE=Misjas_Mor;700182]:tihi::høhø:Tak for jeres nostalgiske erindringer :inlove:

Nogen, der kommer jævnligt i Toys’R’Us eller BR…? Det kunne måske være, de stadig fås?!

Tak for tippet med E-Bay, Kimilla…jeg er bare ikke lige helt inde i, hvordan man handler der :?:)[/QUOTE]

Når først man har en bruger der inde, samt en paypal konto, så går det faktisk rigtig nemt. Faktisk for nemt nogle gange. :tihi:
Jeg handler meget på ebay. - Sig til hvis jeg kan hjælpe med noget. :slight_smile:

Er det ikke dem de sælger her ?
http://www.vitro.dk/fester/barnedab/sutter-3-cm-plastic.html

der er også nogle mindre her dog kun i lyseblå og lyserød

MVH
Gitte

[QUOTE=Kimilla;700147]Åhhh ja, jeg husker dem tydeligt. - Nøj jeg havde mange.

Der er lidt på ebay: plastic: Search Result | eBay

Heh mit forslag ville osse være eBay.
Jeg kan godt huske dem, men var “vokset fra” at samle på sådan noget på det tidspunkt.

Det er sgi da egentlig de SPØJSTETE ting der har være på mode :smiley:

*** TILFØJELSE
Man BEHØVER faktisk ikke en PayPal konto for at købe sig fattig på eBay… et almindeligt VisaDankort er helt fint…

(jeg bruger så KUN min Paypal for det er penge der er specifikt øremærket til “tant og fjas”… = eBay) men man behøver ikke en paypal :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;700213]Heh mit forslag ville osse være eBay.
Jeg kan godt huske dem, men var “vokset fra” at samle på sådan noget på det tidspunkt.

Det er sgi da egentlig de SPØJSTETE ting der har være på mode :smiley:

*** TILFØJELSE
Man BEHØVER faktisk ikke en PayPal konto for at købe sig fattig på eBay… et almindeligt VisaDankort er helt fint…

(jeg bruger så KUN min Paypal for det er penge der er specifikt øremærket til “tant og fjas”… = eBay) men man behøver ikke en paypal :)[/QUOTE]

Jeg synes bare mange kun accepterer Paypal. - Men jeg kan tage fejl. Det er nok det eneste jeg ser fordi jeg har en sådan konto. :slight_smile:

ha :høhø: sådan en sidder der da stadig i mit nøglebundt - har den virkelig siddet der så længe…