Kan han være syyyg?

[quote=Abaddon;292800]
Jeg er ikke så godt til engelsk, men jeg må indrømme at jeg er lidt forarget over at danske dyrlæger ikke ved sådan noget![/quote]

Helt enig! Og man lærer at sætte pris på de dyrlæger, der gider sætte sig ind i kattesygdomme.

Hvis du ikke er god til engelsk, kan du bruge Googles oversætter. Den er naturligvis ikke optimal, men kan give et udmærket og brugbart resumé af artiklen.

[quote=Abaddon;292800]Min kæreste har så faktisk haft blærebetændelse - hans svar var egentlig bare “ja, det gør da ondt når man pisser, men man overlever jo”.
![/quote]

Javist, men nu skriver du så også noget med stendannelser…der er faktisk flere katte der gennem tiden er døde af de ikke kom til dyrlæge i tide når de havde blærebetændelse og stendannelser, fordi urinrøret stoppede til på dem…ejerne opdagede ingenting før katten var så sløv, at den ikke kunne reddes…nogen er blevet aflivet fordi det var for sent at gøre noget for dem, mens andre dør en smertefuld død…fordi blæren kan springe ved det.

Jeg var egentlig glad for ham her - den sidste endte jeg med at skifte jo…

Nogen der kender en god katteekspert-dyrlæge i Brande/Ikast/Herning området??

Jeg har ikke selv brugt denne dyrlæge. Men var til udstilling og foredrag på dette dyrehospital og de virkede yderst kompentente, med hensyn til blærebetændelse og urinvejssten. (det var bla. noget af det de snakkede om til foredraget)
www.herningdyrehospital.dk

Jeg bruger selv dyrlæge Lotte Toftdal, på Niels Bohrs Vejs i Herning. Hende er jeg meget glad for og har nu brugt hende i 4½år.

Christ :ked: Tag dog til dyrlægen, når DU mener, det er nødvendigt :uha:

Godt, du gjorde det.:rock:

[quote=Abaddon;291488]Nej, han har ikke været ved dyrlægen… min kæreste mener jeg er lidt for hysterisk med det - så jeg må først tage til dyrlæge mandag :expressionless: Men det tror jeg altså ikke jeg bare kan vente på - ved godt at jeg desværre skal tage fri i morgen og finde en der kan køre mig… Men alligevel…

Men det er også mere - hvad skal dyrlægen kigge efter? Hvad kan det være? Er det bare en blærebetændelse, eller har opkasten noget at sige?
Han kaster kun op når han har spist meget, og hunkatten har været der - for så spiser han nemlig hurtigere…[/quote]