Kan ikke finde

Den rigtige køber til min lille sølv pige…

Jeg har en lille sølvpige på snart fulde 12 uger…som lille var hun blid…og er det stadig…men hun dukkede sig når jeg kom med hånden…hun virkede sådan lidt håndsky…som om jeg havde skadet hende…men hun løb i rumpen på mig og snakkede…

I dag er hun ikke håndsky…og spinder højt når jeg nusser hende…hun vil dog kun løftes på sin egen måde og vil bestemt ikke bæres som en baby - sådan som de andre vil…men det er også OK :-)…men jeg føler stadig at hun er lidt anderledes…lidt speciel…sådan lidt ekstra blød og følsom…og meget meget trofast og hengiven over for mig…hun værdiger sjælden andre et blik…

Men suk - alle som ringer vedr. hende har bare ikke haft det som jeg syntes der skal til…er det mig som er over pylret eller hvad…suk
anna

Jeg synes nu ikke du lyder pylret…Jeg havde det på samme måde med min torite pige…

Jeg vægter også på at det skal være det rigtige hjem

Nej du er da helt sikkert ikke pylret. Det er svært at finde den helt rigtige ejer, til en kat/killing som man har fået et specielt forhold til.

Min Desiré er lige som du skriver om din killing. Hun vil ikke bæres på, og sådan har hun været siden hun var lille. Men hun er den mest søde og hengivne kat man kan forestille sig. Istedet slikker hun mig meget, og ligger sig og putter hos mig.

Jeg skal bare sige hendes navn, så kommer hun fisene med et bestemt miaw og højt løftet hale for at snakke med mig. :wehuu:

du er ikke pylret - du er bare en rigtig mor!!!

:kram:

Ja, jeg ved sgi heller ikk hvordan man får folk til at købe ens killinger.

Sig til hvis du har nogle tips.

Jeg afviste også en del købere til Crazy, da han har et meget blidt og lidt forsigtigt væsen. Han er utrolig kærlig, men kræver tid og forståelse for at han ikke er som andre frembrusende killinger.

Han har fundet det helt rette hjem, og jeg er sikker på der nok skal komme det rette hjem til din pige, så bare hold ud og stol på din mavefornemmelse.

KH

Sofie

Jeg stod lidt i samme situation med Heartbreaker …Der var MASSER af henvendelser på ham, men jeg følte ikke det var de rigtige …Jeg lod ham vælge selv, for det var meget tydeligt at det var ham der valgte den kommende slave …Han kravlede selv op på skødet af hende, og lagde sig, højt spindende, og så kunne jeg jo ikke andet end acceptere hans valg :slight_smile:

Jeg tror bare, hun er en “beholder”

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

  1. Jeg forstår ikke, at Signes misser ikke er revet væk! Har folk set dem!! Åh altså:-) Jeg er tit inde og se Hey og Come on - og gør reklame for dem alle steder jeg kommer. For de er ikke bare smukke - de klær endda også hinanden flot!

  2. Nej du er ikke pylret - du er ansvarlig og kærlig er du:-)

[quote=lenschow;257635]1. Jeg forstår ikke, at Signes misser ikke er revet væk! Har folk set dem!! Åh altså:-) Jeg er tit inde og se Hey og Come on - og gør reklame for dem alle steder jeg kommer. For de er ikke bare smukke - de klær endda også hinanden flot!

  1. Nej du er ikke pylret - du er ansvarlig og kærlig er du:-)[/quote]
    Tak Helle. -kramer Nu er jeg glad igen - det var bare det jeg fiskede efter. :ups:

Undskyld jeg hijakede din tråd, Anna. Jeg synes også du gør det rigtige. -kramer

[quote=antocat;257494]Den rigtige køber til min lille sølv pige…

Jeg har en lille sølvpige på snart fulde 12 uger…som lille var hun blid…og er det stadig…men hun dukkede sig når jeg kom med hånden…hun virkede sådan lidt håndsky…som om jeg havde skadet hende…men hun løb i rumpen på mig og snakkede…

I dag er hun ikke håndsky…og spinder højt når jeg nusser hende…hun vil dog kun løftes på sin egen måde og vil bestemt ikke bæres som en baby - sådan som de andre vil…men det er også OK :-)…men jeg føler stadig at hun er lidt anderledes…lidt speciel…sådan lidt ekstra blød og følsom…og meget meget trofast og hengiven over for mig…hun værdiger sjælden andre et blik…

Men suk - alle som ringer vedr. hende har bare ikke haft det som jeg syntes der skal til…er det mig som er over pylret eller hvad…suk
anna[/quote]

Nej…Anna…det er du ikke. :hjerte:
Hun lyder så fin og kærlig… speciel og særlig.

Derfor skal hun have en ganske særlig og kærlig :hjerte: familie…

Mine kærligste tanker herfra.

Hejsa igen…

Tak for alle jeres svar…måske jeg blot skulle lade køberene komme forbi og se hvordan hun reagere over for dem…
Problemet hermed er blot at mange af køberne kommer langvejs fra - betaler broafgift ect…

Men arggggg…bare her til morgen da jeg stod op og gik på wc…undskyld :-)…så sad hun uden for døren og græd hjerte skærende og meget højt…for jeg havde jo ikke sagt godmorgen til hende(vores katte er ikke i soveværelset om natten)…og hun stoppede først da jeg åbnede døren…og så spandt hun højt…hun er squ lidt pussig…den lille tøs…

anna

anna

Hejsa Sheer…og andre :slight_smile:

Jeg håber ikke at indlægget opfattes som et reklame fremstød…for det er bestemt ikke meningen…Jeg ved godt at det er svært/sværere at få solgt killingerne nu end bare sidste år…men vi har været heldige og har solgt 11 ud af 13 killinger og de er kun lige 12 uger nu…
Og om man får dem solgt eller ej har desværre ikke altid noget at gøre med “kvaliteten” af katten…mange af de store opdrættere i fx. udlandet kan jo sælge alt fordi de har et kendt navn…professionel hjemmeside - prof billeder…(af og til redigeret for meget)…men selv der kan jeg se at der begynder at stå killinger ledige…såååå…tjaaaa, hæng i…det har bestemt ikke noget med dine katte at gøre…de er rigtigt fine :slight_smile:
anna

-kramer

Anna,
Det lyder som en beholder, det der:hjerte:
Camilla

Anna, jeg synes, du gør det helt rigtige - nemlig lytter til din mavefornemmelse :slight_smile: