Kan ikke uploade billeder

Jeg har taget lidt nye billeder af Robin, som jeg ville dele med jer - men jeg kan ikke uploade dem? :frowning:

Jeg plejer altid at tage dem direkte fra computeren uden at sætte dem i album først - det synes jeg er alt for bøvlet.

Har andre haft problemer med at loade direkte?

Jeg har i det hele taget haft problemer med at uploade, men kun når jeg bruger exploreren, hvis jeg bruger Mozilla Firefox er der ingen problemer :wink:

Jeg plejer ikke at have problemer - men der har jo været lidt knas herinde på det sidste, så jeg ved ikke, om det kan være derfor?

Prøver lige;

Jeg har ingen problemer …

Sådan har jeg det også.

Jeg synes det er ca en million gange lettere at trække billeder ind fra fx facebook, end at bøvle med at uploade dem her til.

Eva…jeg fik samme problem da jeg fik mine nye bærbar…jeg NØD i den grad at lægge billeder herind OG især npr her er mislinger.
Det er vildt træls (for lige at bruge et godt jysk udtryk) for når det har kunnet fungerer er det fisme ØV det pludselig ikke længere gør

Jeg har lige forsøgt igen - men det vil ikke lykkes.

Jeg gider ikke sidde og bøvle med at lægge dem i album først og jeg er ikke på Fjæsbogen, så der er ikke rigtig noget at gøre.

Ærgeligt Brita - jeg ville ellers gerne have set dine små killinger.

…og jeg gerne have vist dem frem…de ligner pære…smalskulret og med tykke maver.
Jeg har jo også en del der kan sælges men det sættes også en stopper for…ØVØVØV

Har I overvejet at bruge en anden browser i stedet for Internet Explorer, som jo er synderen?

Fx den gratis, og vanvittig gode, Google Crome?

[QUOTE=PiaR;894075]Har I overvejet at bruge en anden browser i stedet for Internet Explorer, som jo er synderen?

Fx den gratis, og vanvittig gode, Google Crome?[/QUOTE]
Jeg skulle til at skrive det samme… :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;894071]…og jeg gerne have vist dem frem…de ligner pære…smalskulret og med tykke maver.
Jeg har jo også en del der kan sælges men det sættes også en stopper for…ØVØVØV[/QUOTE]

Vil altså gerne se dine mislinger :wink: prøv med Google Crome eller firefox der virker det altså fint :wink:

[QUOTE=PiaR;894075]Har I overvejet at bruge en anden browser i stedet for Internet Explorer, som jo er synderen?

Fx den gratis, og vanvittig gode, Google Crome?[/QUOTE]

Får man stadig sine mails, hvis man skifter?

Jeg er meget usikker på at gøre noget, som måske er til skade :blegne:

[QUOTE=Eva;894086]Får man stadig sine mails, hvis man skifter?

Jeg er meget usikker på at gøre noget, som måske er til skade :blegne:[/QUOTE]

Ja, det har ikke noget med din email at gøre, her er et link til mozillaen Hent Firefox Browser — Hurtig, privat og gratis — fra Mozilla så har du mulighed for at bruge denne browser når du skal uploade billeder hertil.

Jeg har det som Eva…jeg skal ikke have pillet ved noget og så PUF dutter ikke en skid i puteren…kald mig bare en pipskid, men jeg tør ikke. Nu har jeg sendt nogle billeder til Birthe og så håber jeg hun lægger dem i tråden med I-phonetasker når hun får tid.
KÆFT, jeg nød da jeg selv kunne

he he he…nu sagde du det selv Brita: pivskid :wink:

Nej, det er også korrekt, at du skal passe på at downloade noget, hvis man ikke ved hvad det er, men denne er altså ok, og jeg ville få spat, hvis jeg ikke selv kunne uploade…

[QUOTE=kamikaze;894095]Jeg har det som Eva…jeg skal ikke have pillet ved noget og så PUF dutter ikke en skid i puteren…kald mig bare en pipskid, men jeg tør ikke. Nu har jeg sendt nogle billeder til Birthe og så håber jeg hun lægger dem i tråden med I-phonetasker når hun får tid.
KÆFT, jeg nød da jeg selv kunne[/QUOTE]

der er ingen der bruger IE der kan … det er en bug i systemet… alle skal bruge crome eller firefox :slight_smile: det er lige til… hele verden er tryg ved de 2 programmer så der er ingen fare :slight_smile:

Har installeret Firefox, men det har ikke hjulpet det mindste - så jeg opgiver :dokdok:

Giv ikke op :slight_smile:
Jeg kunne heller ikke oploade foto mere…men fik så Chrome og SÅ ku’ jeg igen.
Og jeg gjorde det hele selv…UTROLIGT :tihi:
Så kan du helt sikkert også