Kan ikke uploade billeder

[QUOTE=Coon Danica;894114]Giv ikke op :slight_smile:
Jeg kunne heller ikke oploade foto mere…men fik så Chrome og SÅ ku’ jeg igen.
Og jeg gjorde det hele selv…UTROLIGT :tihi:
Så kan du helt sikkert også[/QUOTE]

Nu spørger jeg sikkert dumt - bær over med mig :ups: - kan jeg godt installere Chrome uden at skulle slette Firefox???

Sagtens. Du kan have alle de browsere installeret, du vil.

Tak - så vil jeg forsøge med Chrome :ok:

chrome er fantastisk :slight_smile: man skal lige vænne sig til at det ser lidt anderleddes ud, men chrome er toppen af poppen hvad angår brugervenlighed :slight_smile:

Ja, det kan du sagtens :slight_smile:

Nu har jeg også installeret Chrome - og jeg kan stadig ikke uploade billeder :ked:

Har du ikke kun hentet programmet, og så glemt at trykke på installer?

Endelig lykkedes det - men om det er Chrome eller Firefox - I don´t know. :tihi:

Men bare det virker :thumbup:

Ha ha ha ha…jep bare det virker :wink:

Ellers så er det altså rart med sådan noget som Photobucket. Ikke bare til forumbilleder men sådan generelt. Det er ganske gratis og NEMT at ha’ med at gøre. Og jeg tror da nok man kan uploade billeder til Photobucket med alle browsere?

http://photobucket.com/

Jeg brugte det især da jeg ikke havde mit eget webhotel. Men indimellem bruger jeg det endnu, hvis jeg f. eks. ikke er hjemme ved mit ftp-program og vil dele et billede

Jeg synes det er ærgeligt at IE ikke kan bruges. Jeg bruger pt. min søsters computer som kører med IE fordi min egen er for langsom og ikke kunne det jeg skulle bruge den til fordi den ikke kunne konverterer mit arbejde korrekt til en windows-computer.

Da det er min søsters computer har jeg IKKe mulighed for at installerer noget på computeren - hvilket jo egentlig er forståeligt nok. Jeg har allernådigst fået lov til at installerer et lille bitte redigeringsprogram til mine billeder, men udover det er det lukket land.

[QUOTE=Helene C;896213]Jeg synes det er ærgeligt at IE ikke kan bruges. Jeg bruger pt. min søsters computer som kører med IE fordi min egen er for langsom og ikke kunne det jeg skulle bruge den til fordi den ikke kunne konverterer mit arbejde korrekt til en windows-computer.

Da det er min søsters computer har jeg IKKe mulighed for at installerer noget på computeren - hvilket jo egentlig er forståeligt nok. Jeg har allernådigst fået lov til at installerer et lille bitte redigeringsprogram til mine billeder, men udover det er det lukket land.[/QUOTE]

Så er Photobucket jo den oplagte løsning. Det er nemlig bare “et andet sted” du uploader billederne og så linker til dem derfra

Man får IMG koden i en lille boks ved siden af biledet, lige til at klippe-klistre ind i ens indlæg… Det bli’r ikke nemmere :slight_smile:

Har haft Photobucket én gang før, men der var ikke plads til alle mine billeder til sidst på brugeren så jeg måtte droppe det. Nu ligger de fleste af mine billeder på en ekstern harddisk fordi jeg én gang før har været tæt på at miste alle dem jeg havde af min hest.