Kan man få en stor bule efter chipning i nakken?

nu er dette ikke min kat, men min lille hundehvalp det drejer sig om, men går ud fra det er det samme med hunde om med katte.

min lille baldine blev chippet for 2 uger siden, og nu har hun fået en stor bule i nakken jeg synes ikke det er der hun er chippet, men de kan vist også rykke sig lidt rundt tror jeg nok, men er det normalt at de får en bule bagefter ???

hun er ellers frisk nok og spiser og leger osv, men man kan tydeligt se den bule når hun bukker hovedet lidt.
skal til dyrlægen imorgen med hende, men ville lige høre om i andre også har prøvet det…så behøver jeg ikke være så nervøs for om der skulle være noget galt med hende hvis det 'bare ’ er chippen der er skyld i det.

med venlig hilsen Anette

Det er ikke længe siden jeg har fået min hun chippet, og hun fik ikke nogle bule af det… Men du kan jo altid lige ringe og hører dyrlægen af, om det er noget de er vandt til :slight_smile:

Dengang jeg fik Nuka chippet var der ikke nogen bule eller noget at mærke andet end selve chippen. Jeg ville lige ringe til dr.dyr og fortælle om bulen.

jeg har ringet til dyrlægen og skal derop imorgen med hende… men er jo nervøs for om der ksulle være noget…så tænkte i måske kunne berolige mig med jeres oplevelser :slight_smile:
jeg har 2 hunde mere som også er chippet og dem er der ikke noget med, dyrlægen siger at chippen jo godt kan mærkes…men den store bule, er så afgjort ikke den der kom ud af den nål der blev stukket ind i hende…så med mindre chippen vokser når den kommer under huden, og de andre bare er for tykke til at jeg kan mærke det, så vil jeg sige at noget ikke er som det skal være, håber det 'bare ’ er måske en byld ved chippen som gør det, og ikke noget alvorligt, for ved da absolut ike hva jeg skulle gøre hvis der skete noget med baldine.
med venlig hilsen Anette

Jeg tror ikke chippen har noget med bulen at gøre. Godt du allerede har en tid ved dyrelægen…hunden kan jo være blevet stukket af et insekt og reageret på det.