Kan myggene li' dig

Du bør købe sådan en Mygge-dræber maskine Mona… :slight_smile:

[quote=Mie;408912]Du bør købe sådan en Mygge-dræber maskine Mona… :slight_smile:

[/quote]

Mange tak for idéen Mie…:hjerte:
Hvordan kan jeg sikre mig, at de render ind i den maskine - og ikke farer på mig, som de normalt altid gør.

Jeg er stiv af skræk, når jeg hører en myg.
Fordi jeg ved, hvad den gør mod mig. :frowning:

I aften har jeg sprøjtet med noget gift på spraydåse.
Det er ikke godt.
Men jeg kan ikke klare at vågne i morgen - og så er det måske det andet øje.
Jeg ved ikke hvorfor, de går efter huden ved øjnene.
Måske fordi huden er tyndere…av…av…

Mie…hvor har du fundet den maskine?

[quote=Mie;408905]Jeg har lige sat min nye Mygge-dræber i stikkontakten. Når den kører er der lys i den som tiltrækker myggene, og der skal være dæmpet belysning så myggene bliver tiltrukket af lyset i maskinen og derved flyver mod den og ikke mennesker…

Her er et billede af den
[/quote]

:rock::rock::rock:

Den er da bare for coooool, Mie… men-men kan den nå med ud i haven ?? :tihi::tihi:

Jeg har vist ikke haft myg indenfor, men fordi jeg har været så meget i min have (som jeg har igen til på torsdag) - har jeg fået et enkelt - men det er godt nok meget større end det plejer at være …

:øhmm::øhmm::øhmm:

[quote=Mona Jensen;408948]Mange tak for idéen Mie…:hjerte:
Hvordan kan jeg sikre mig, at de render ind i den maskine - og ikke farer på mig, som de normalt altid gør.

Jeg er stiv af skræk, når jeg hører en myg.
Fordi jeg ved, hvad den gør mod mig. :frowning:

I aften har jeg sprøjtet med noget gift på spraydåse.
Det er ikke godt.
Men jeg kan ikke klare at vågne i morgen - og så er det måske det andet øje.
Jeg ved ikke hvorfor, de går efter huden ved øjnene.
Måske fordi huden er tyndere…av…av…

Mie…hvor har du fundet den maskine?[/quote]

Jeg har købt den i Metro til 86 kr. Er sikker på at den kan købet i en hvilken som helst forretning der handler med el-artikler.

Der er en ventilator der kører, uden at man føler nogen blæst og så er der et specielt lys i den, som det fremgår af billedet. Det tiltrækker myggene og så søger de mod den og ikke dig, som så undgår at blive stukket og myggen dør, og det er hele ideen med den :stuck_out_tongue:

Kære Mie…:rundtosset:
Den vil jeg glæde mig til på mandag.

Man kan også købe nogle citron spiraler som gløder og holder myggene væk, altså ude. Om de eksistere i DK ved jeg dog ikke :slight_smile:

Ellers findes der alt muligt godt til stikkontakten som holder i en månede :slight_smile:

Her elsker de også mig, og mine stik blir også grande :confused:

Er heldigvis ikke blevet stukket i år, men nu er jeg på Rømø i 10 dage, så hvem ved :S Kæresten blev i gårnat stukket 9 gange…i den samme fod :tihi: :ups: den stakkel :stuck_out_tongue:

Kan kun istemme…De er vilde med mit blod og efterlader kæmpe stik som jeg klør til store grimme sår.

Der var engang en der sagde til mig at hvis man lod myggen suge færdig så vil det gift den sprøjter ind for at blodet ikke stivner også forsvinde med myggen således at man ikke fik et svulmende myggestik. Det passer så ikke… Jeg slår nemlig ikke myg ihjel men jeg får kæmpte myggestik til tak for ikke at daske dem en :mad:

Tillader mig at komme med et godt råd til dem der er stukket…smør Mentolatum (creme i lille dåse, som kan købes i Brugsen, Matas og apoteket)…tager kløen og får hævelsen til at falde…og afsindig godt til alt mulig andet…snotnæser, revner, sår, læber…MEN IKKE I ØJNENE…taler af erfaring:doh:

Jeg er ikke sød nok til at myggene bider på mig :tihi:, jeg er vidst det man kalder reserve af reserverne :p.

Andrea…:hjerte: dit heldige asen…

Ja, jeg føler mig også ret heldig :høhø:, men tilgengæld render jeg rundt med et sår hvor skorpen kløede af pommerens til, så i går aftes skrabede jeg den af -engel.