Kanin farm (evt rex) søges til BARFkød

Mangler et sted at få kanin kød til BARF. Da jeg boede i nordjylland fandt jeg en rex pels kanin farm. De brugte kun pelsen så kødet fik jeg til fornuftige kg priser. De var så kun pelset, indmad og tarme pillet ud(fik desværre ikke indmad med men vil jeg da høre de næste om). Hoved hugning og skære ud i mindre stykker skulle jeg selv rode med.
Hvor i dk findes sådanne farme gerne i nærheden af fyn men er interesseret i hele landet

Hvor var det i Nordjylland?

Hvis du ikke vil skrive det her, kan du evt sende en PB :slight_smile:

Kan ikke huske det er 4+ år siden :ups: Men han avlede rex kaniner KUN til pels og MENER det var 20-30 kr per kg så er jo en del billigere end hos slagter mm for REELT kød :)Hvad prisen er idag ved jeg ikke :frowning:

nåja når du finder den må du gerne råbe højt vi er ved at lave en barf købesteds guide på ferretopia så jo flere købssteder jo bedre og mangler kanin kød :slight_smile:

Prøv evt at tage kontakt til Dansk Kaninavlerforening. De må da have nogle ideer…

(tror faktisk at jeg også selv vil gøre det… kanin til vufferne vil sikkert være et hit :slight_smile: )

Her er hvad vi er nået frem til pt. Hunde og katte barfere kan jo også få glæde af listen.

Vil da fluks kontakte dem og høre dem om pelsfarmene bare fordi kødet ikke er godkendt til mennesker :wehuu: Dyrene det jo de er ikke så sarte og er jo kun en formalitet sag om det er menneske mad godkendt eller ej og ved ham jeg købte fra selv spiste kødet for fejlede intet :slight_smile:

Skriv endelig de farme i falder over jo flere jo bedre :slight_smile:

skrev lige en mail til dem skal nok bringe svaret videre når jeg får det :slight_smile:

fik svar :rock:

Har fået en kontakt i åbybro MEN har kun mobil nr og adr til ham og glemmer altid 2/3 af det jeg skulle have spurgt om når jeg ringer er der en af jer der gider ringe for mig :kryds:

Skal bare vide om han sælger kødet, hvad prisen ca er, hvornår han ca har kød og om han har kollegaer rundt om i landet der også sælger kød. Sidst med ikke mindst om kontakterne må stå på et åben forum eller de foretrækker det er på pm folk får deres kontakt info.

Nogle af jer vidunderlige mennesker der vil hjælpe med dette er virkelig kejtet til den slags :ups:-surrender

Er faktisk lige ved at tro det er min gamle kontakt :wehu::tihi:

[quote=tzari;243297]fik svar :rock:

Har fået en kontakt i åbybro MEN har kun mobil nr og adr til ham og glemmer altid 2/3 af det jeg skulle have spurgt om når jeg ringer er der en af jer der gider ringe for mig :kryds:

Skal bare vide om han sælger kødet, hvad prisen ca er, hvornår han ca har kød og om han har kollegaer rundt om i landet der også sælger kød. Sidst med ikke mindst om kontakterne må stå på et åben forum eller de foretrækker det er på pm folk får deres kontakt info.

Nogle af jer vidunderlige mennesker der vil hjælpe med dette er virkelig kejtet til den slags :ups:-surrender

Er faktisk lige ved at tro det er min gamle kontakt :wehu::tihi:[/quote]

Du har jo selv lige skrevet hvad der skal spørges om, så er det da bare at læse op :slight_smile:

Hvornår kan man tillade sig at ringe til sådan en mand :?:ups: ej er så elendig til dne her slags :blegne: selv med huskeliste glemmer jeg gerne halvdelen nemlig :tihi: