Karrusellen

Det er ren forlystelsespark at blive passet hos de gamle! :ok:

[video=youtube_share;00A1Ip7MdgU]Karrusellen - YouTube

:tihi:
Han nyder vist turen :ok:

Haha… Herligt :smiley:

God underholdning for alle parter. :smiley:

ej hvor morsomt

:klapper:

fniser

:lol:

-LOL hvor sødt :stuck_out_tongue:

Det minder mig lidt om de børn der får den årlige Tivoli-tur med bedsteforældrene :tihi:

Sarah, hvordan tager Sid det denne gang :?

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1003822]Det minder mig lidt om de børn der får den årlige Tivoli-tur med bedsteforældrene :tihi:

Sarah, hvordan tager Sid det denne gang :?[/QUOTE]

Han tager det meget bedre! Han begyndte allerede at komme ud fra værelset i nat, og var ude og omkring i stuen det meste af formiddagen. Han er dog stadig bange for min mor :høhø:

Abyerne har som man kunne forvente, en fest :weee: :hyp:

Mmmm, brændeovn…

:tihi: Hvor sødt !

De har virkelig hygget sig hos morfar - er de kommet hjem igen?
Tænker der nok er nogen, der har fået nok af feriebørn :tihi:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1003985]De har virkelig hygget sig hos morfar - er de kommet hjem igen?
Tænker der nok er nogen, der har fået nok af feriebørn :tihi:[/QUOTE] Ja, vi holdt nytår derude, og tog kattene med hjem den 1. Januar. Indy har på den lille uge smadret 3 potter, en orkide og min mors høretelefoner :ups:

De sov heeele dagen d. 1., det var meget hårdt at komme hjem igen :høhø:

Hvor er han skøn :klapper::klapper:

[QUOTE=Highfield;1003989]Ja, vi holdt nytår derude, og tog kattene med hjem den 1. Januar. Indy har på den lille uge smadret 3 potter, en orkide og min mors høretelefoner :ups:

De sov heeele dagen d. 1., det var meget hårdt at komme hjem igen :høhø:[/QUOTE]

Som jeg skrev til din far, er blomster nu engang pænest i haven - og hun trængte da vist alligevel til et par nye høretelefoner :tihi:

[QUOTE=Highfield;1003989]Ja, vi holdt nytår derude, og tog kattene med hjem den 1. Januar. Indy har på den lille uge smadret 3 potter, en orkide og min mors høretelefoner :ups:
[/QUOTE]

Den lille bølle :klapper:

Skøn video! Vores ELSKER osse at blive snurret rundt på kontorstolene… Særlig Stevie hopper altid op efter mere hvis man snurrer ham rundt og så sætter ham ned på gulvet (fordi det ser sjovt ud med en rundtosset kat…)

Haha. Ja vi stak hende straks et ekstra par vi havde liggende :ups:

Min mor har nu sagt, at næste ferie må de maks være der 24 timer før vi letter, og efter vi lander :tihi: - men det er jo alligevel 16 dage, Indy kan nå at lave mange ulykker på den tid!