Kastede op...?

Hej.

Min kæreste ringede lige og spurgte om jeg gav ham zoolac igår, for Bølle havde altså lige kastet op… (Ved ikke lige hvad de to ting havde at gøre med hinanden). Som jeg skrev i den anden tråd har han sikkert smagt på en tudse/frø, men det var tirsdag aften, så det kan næsten ikke have noget at sige…

Han havde næsten ikke rørt sit vådfoder og så gik han ind og kastede op (PÅ TÆPPET!! :doh:)
Det var sådan flydende… Så det kan ikke have været en hårbolle…

Nogen idé om hvad det kunne være? Jeg tænker lidt forstoppelse, problemet er bare, at jeg ikke længere kan holde øje med hans afføring, da han kun tisser i bakken hvis det er højest nødvendigt… Egentlig er det jo :ok:, men lige i situationer med sådan et maveonde havde det jo været meget rart at kunne holde øje… :frowning:

Søren siger han har det fint og der ikke er noget at mærke på ham nu… Så:bebe: at det ikke bliver en tur mere til dyrlægen…:kryds:

Det synes jeg ikke, at du skal blive urolig over. :wehuu:

Mine katte “kaster også op” engang imellem lidt slim (flydende) + lidt grønt græs.

Hvis han spiser og er glad, skal du ikke bekymre dig.
[bigkiss]

[quote=Mona Jensen;159787]Det synes jeg ikke, at du skal blive urolig over. :wehuu:

Mine katte “kaster også op” engang imellem lidt slim (flydende) + lidt grønt græs.

Hvis han spiser og er glad, skal du ikke bekymre dig.
[bigkiss][/quote]

Ja, jeg bekymrer mig… Men det er mest fordi Søren er en klap til at forklare hvordan Bølle har haft det og opført sig forud for det… VIl jo bare gerne være hjemme ved ham… :wehuu:
Men er heldigvis snart færdig heroppe, så jeg kan komme hjem og have et liv igen… -surrender

Tænkte bare om frøen og opkast havde noget med hinanden at gøre, selvom det er nogle dage siden…

Nå, men vil sove videre… Faldt i søvn kl 19.45 ca :fløjte: og blev så vækket af det fine opkald…
Nok meget godt, for havde ikke fået tøjet af… :sshh: