Kasteration

Hej

Kender I nogle steder der laver gratis eller billige kasteration til hunkat?

Tak

Hvor i landet bor du?

Jeg tvivler på at nogen udfører gratis arbejde - heller ikke dyrlæger. De lever jo af bl.a. at neutralisere katte.

vi bor i københavn

Prøv at høre på Kattens Værn eller Inges Kattehjem. De har vist en aftale med en dyrlæge om at gøre det til en rimelig pris.
Ellers må du bare igang med at ringe rundt :slight_smile:

Jeg vil dog ikke anbefale dig den på Ryesgade, Østerbro - de reklamerer med billige priser, men har et rigtig dårligt ry.

vi bor i københavn. jeg mente måske på dyrlæge skolen?

Du kan da prøve at ringe til dem :slight_smile:
Jeg vil dog ikke anbefale dig at bruge dem generelt, for de er ret dyre, da de laver undersøgelser på alt, hvad de kan komme i nærheden af.

De fleste af os har valgt en fast dyrlæge, som vi har tillid til, så jeg tvivler på nogen af os kender priser hos mange forskellige dyrlæger.

det bedste du kan gøre er at ringe rundt og spørge :slight_smile: men husk - kvalitet og pris følges OFTE ad… så vælg en du er tryg ved!!!

De billigste jeg kende som jeg selv ville bruge er Inges Kattehjem i Glostrup :slight_smile: Husk at få katten mærket/registreret ved samme lejlighed

Jeps… enten ved Inges Kattehjem… eller måske Jagtvejens Dyreklinik, hvor priserne er rimelige…

:slight_smile:

Nu er København jo et stort område - jeg bruger denne dyrlægeklinik, de er dygtige - men prisen på en neutralisering kender jeg ikke.

Du kan kontakte dem her :

www.sallingvej-dyreklinik.dk