Kastratnus på amager!

Jeg tænkte at nu er der jo nogle stykker der har savlet lidt over Willow - og tak for det, man bliver jo pavestolt og smelter jo helt - Men er der nogen der kunne tænke sig at MØDE ham sådan rigtigt?

Jeg bor i en lille hyggelig lejlighed på amager, og jeg har ingen have, og pladsen er ikke flere boldbaner. Men the kan jeg da byde på, og højst sandsyneligt lidt willow-kæl.

Er der nogen der kunne tænke sig at dukke op til lidt katte-snak og katte-nus og generelt bare katte-hygge?

Nu stikker jeg lige en føler ud for at se om der skulle være nogle interesserede på den konto, og hvis der er nogle friske folk her på kattegale, jamen så smider jeg et par datoer ud i æteren.

Jeg har ingen killinger, og kun en enkelt kat - til gengæld er han mit livs lys som jeg hellere end gerne vil dele med jer andre -love

[quote=Gry Gressbakken;184185]Jeg tænkte at nu er der jo nogle stykker der har savlet lidt over Willow - og tak for det, man bliver jo pavestolt og smelter jo helt - Men er der nogen der kunne tænke sig at MØDE ham sådan rigtigt?

Jeg bor i en lille hyggelig lejlighed på amager, og jeg har ingen have, og pladsen er ikke flere boldbaner. Men the kan jeg da byde på, og højst sandsyneligt lidt willow-kæl.

Er der nogen der kunne tænke sig at dukke op til lidt katte-snak og katte-nus og generelt bare katte-hygge?

Nu stikker jeg lige en føler ud for at se om der skulle være nogle interesserede på den konto, og hvis der er nogle friske folk her på kattegale, jamen så smider jeg et par datoer ud i æteren.

Jeg har ingen killinger, og kun en enkelt kat - til gengæld er han mit livs lys som jeg hellere end gerne vil dele med jer andre -love[/quote]

Det ville være skønt at få lov at møde både dig og Willow “live”.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

jeg vil også meget gerne!! :hjerte:

Muligheden for at møde skønheden live? …ja og også Willow?:tihi: ja tak :smiley:

Jamen med 3 der gerne vil møde mit lille vidunder så er der da grobund for nogle hyggelige timer sammen :slight_smile:

Jeg vil nærstudere min kalender og så smide en ny tråd op med nogle datoer :slight_smile:

Super - jeg glæder mig

[quote=Gry Gressbakken;184185]Jeg tænkte at nu er der jo nogle stykker der har savlet lidt over Willow - og tak for det, man bliver jo pavestolt og smelter jo helt - Men er der nogen der kunne tænke sig at MØDE ham sådan rigtigt?

Jeg bor i en lille hyggelig lejlighed på amager, og jeg har ingen have, og pladsen er ikke flere boldbaner. Men the kan jeg da byde på, og højst sandsyneligt lidt willow-kæl.

Er der nogen der kunne tænke sig at dukke op til lidt katte-snak og katte-nus og generelt bare katte-hygge?

Nu stikker jeg lige en føler ud for at se om der skulle være nogle interesserede på den konto, og hvis der er nogle friske folk her på kattegale, jamen så smider jeg et par datoer ud i æteren.

Jeg har ingen killinger, og kun en enkelt kat - til gengæld er han mit livs lys som jeg hellere end gerne vil dele med jer andre -love[/quote]

Ja…tak… Gry…:slight_smile:
Jeg vil også meget gerne.
Helst ikke fra den 22. juni og én uge frem - da er jeg på Island for at
spæde til deres økonomi…:slight_smile:

[quote=Mona Jensen;184736]Ja…tak… Gry…:slight_smile:
Jeg vil også meget gerne.
Helst ikke fra den 22. juni og én uge frem - da er jeg på Island for at
spæde til deres økonomi…:)[/quote]

:inlove::inlove::inlove:

Hvis Mona-veninde-pige kommer, så vil jeg altzå også med…

:klapper:

Ja, jeg har jo godt nok mødt Willow, men er det en dag jeg kan, kommer jeg også gerne :slight_smile:

Nu sidder jeg så med min kalender. Så nu smider jeg et par datoer ud og ser hvilke der har størst tiltrækningskraft. Jeg ved godt at jeg er lidt hurtigt ude mht. næste weekend, men jeg prøver at få planlagt min tid :slight_smile:

Datoer:

Lørdag d. 30 Maj
Lørdag d. 13 Juni
Lørdag d. 20 Juni
Lørdag d. 27 Juni

Hvad siger i til det piger og drenge?

d.30.5. er jeg i Tyskland at hente mine katte hjem:ok:
d.13.6. er ledig:ok:, dog er det dagen før MCO show i Ringsted…
d.27.6. er der udstilling i Middelfart - med Russian Blue Special - vi skal helt klart besøge den udstilling “på vej hjem” fra familiefest i Ringe;-)

Umiddelbart vil jeg sige at jeg kan på alle dage…dog kan d. 13.6 blive lidt problematisk. Har en aftale den dag, men lige nu er den stadig lidt “if’y” :slight_smile:

Og jeg er slet ikke til lørdage :S Jeg har simpelthen brug for een dag om ugen, hvor jeg ikke skal nogetsomhelst andet end at sove længe og slappe af.
Det kan de fleste gøre om søndagen, men da har jeg job.
Det er så de færreste, der har det herinde, så vidt jeg forstår :slight_smile:
Men jeg har jo også nusset Willow i flere omgange, så det skal du ikke bekymre dig om :slight_smile:

Jeg kan desværre slet ikke i maj eller juni da jeg er overbooket med eksamener, men fra juli er jeg frisk og klar… så det må blive en anden god gang :slight_smile:

Jeg synes også at det kunne være rigtig hyggeligt :slight_smile:

[quote=Gry Gressbakken;184964]Datoer:

Hvad siger i til det piger og drenge?[/quote]

30 maj - flytter jeg lager
13 juni - opstilling til MCOshow i Ringsted
27 juni - udstilling i Middelfart

Så det er altså ikke fordi jeg ikke vil…

PS; Kunne du Gry ikke bede en Mod-dims om at samle dine to invitationer? Det er lidt forvirrende at der findes to tråde om det samme emne :slight_smile:

Okay jeg kan godt se det er lidt stramt med de andre udstillingsting der.

Jeg smider en ekstra dato på bordet der hedder lørdag d. 20 Juni

Kære alle sammen :blomst:

Jeg holder Willow-nus hjemme hos mig Lørdag d. 20 Juni. Jeg kan fremtrylle the af flere forskellige varianter, og sikkert lidt sunde grøntsags-snacks.

Kaffe-drikker er jeg ikke, så hvis der kommer nogle kaffedrikkere så ville jeg blive smadder glad hvis de gad at tage en termokande med den slags med :slight_smile: Sukker har jeg dog til dem der bruger den slags :slight_smile:

Som sagt kommer det til at foregå i min hyggelige lille 2-værelses først på amager. Der er kun en enkelt kat - men hvad gør det, når han i mine øjne er verdens dejligste af slagsen! :wehuu:

I er inviteret i tidsrummet 12-16. Det giver os lige nogle hyggelige timer sammen. Det bliver ikke sent denne ombæring, det håber jeg i overlever med :ups:

Jeg håber i vil komme. Skriv gerne i tråden her om vi vil komme, og om i vil tage et eller andet med - det er så skønt at have overblik over tingene :slight_smile:

Vel mødt!

Kærligste hilsner
Gry og Willow

ps.
Vi glæder os til at se jer -love

pps. På opfordring har jeg slettet mobilnummer og adresse - dem der vil med må smide mig en mail eller pm og så kan de få begge dele der.

[email protected]

ihh… hvor er i onde… jeg får mere og mere lyst til at tage forbi nogle af jer og hilse på jeres fantastiske katte… Engang imellem ville jeg ønske at Danmark var mindre… Ellers må jeg prøve at spørge min veninde som vi ikke skal finde en sød katteejer der trænger til at få nusset katte her i weekenden i københavn. Det er lige før at mit eneste krav er at de ikke er af racen orientaler…
Jeg mangler jo stadig at opleve maine coones og abysiner i deres hjem

[quote=line_refsgaard;186804]ihh… hvor er i onde… jeg får mere og mere lyst til at tage forbi nogle af jer og hilse på jeres fantastiske katte… Engang imellem ville jeg ønske at Danmark var mindre… Ellers må jeg prøve at spørge min veninde som vi ikke skal finde en sød katteejer der trænger til at få nusset katte her i weekenden i københavn. Det er lige før at mit eneste krav er at de ikke er af racen orientaler…
Jeg mangler jo stadig at opleve maine coones og abysiner i deres hjem[/quote]

Hvis jeg havde haft en gæsteseng så havde du været meget velkommen til at overnatte. Men jeg kan desværre kun tilbyde en sofa :frowning: