Kastratnus på amager!

:cry:

Jeg kan desværre ikke d. 20.6. - min mor holder fødselsdag den dag.

:flag:

Men rigtig god fornøjelse til jer, der skal mødes hos Gry og Willow.

HUSK at tage en masse billeder af jer selv og hinanden, så vi andre kan se hyggen.

:tak:

Kære Gry…

Jeg hopper fra, da jeg skal rejse til Island mandag morgen -
og skal pakke i fred og ro :garfield:
Men jeg vil gerne en anden gang…

Jeg kommer ikke, men vil bare gøre opmærksom på, at jeg ikke synes, at det er supersmart, at du skriver din adresse og dit telefonnummer i al offentlighed.

-what-what-what

Jeg tænkte præcis det samme - men jeg har oz paranoia med sådan at udlevere for meget privat på Netttet.

Slet det, Gry - og send det via PB.

:inlove::inlove::inlove:

alle jer tjøvenhawnere, flyt lige til Jylland:thumbup:

hm…

Er der slet ingen der vil komme alligevel? snøft

[quote=Gry Gressbakken;186909]hm…

Er der slet ingen der vil komme alligevel? snøft[/quote]

Jeg vil da godt Gry - det kan jo sagtens blive hyggeligt bare os to og Willow!

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Dét kan du tro det kan!

jeg kan umiddelbart også godt den 20’ende :slight_smile: skulle jeg mene i hvert fald :slight_smile:

jeg glæder mig til at kramme på din lille mis !!

PS Har lige flettet alle dine tråde om det samme sammen i den her så der ikke var så mange af dem :slight_smile:

Jeg kan også den 20’ende. :slight_smile: Det ville være lækkert at se Willow “close-up” :thumbup:

Fedest!

Så indtil videre

Majbritt
Gitze
og Eva

[QUOTE=Gry Gressbakken;187133]Fedest!

Så indtil videre

Majbritt
Gitze
og Eva[/QUOTE]

:S Jeg har da også sagt, jeg gerne vil komme, hvis jeg altså stadig må:confused:

Nej Camilla! Du må ikke komme! :prut: Jeg kan ikke lide dig! -what Buuuuh! -kaisålæredet

…Altså kone… :argh:

SELVFØLGELIG MÅ DU DET! :inlove: PADEHAT! mangler en smiley der klasker sig selv i panden

Men du havde ikke sagt noget efter der kom en fast dato på, så jeg vidste ikke om du stadig kunne :slight_smile: Thats all :slight_smile:

[QUOTE=Gry Gressbakken;187373]Nej Camilla! Du må ikke komme! :prut: Jeg kan ikke lide dig! -what Buuuuh! -kaisålæredet

…Altså kone… :argh:

SELVFØLGELIG MÅ DU DET! :inlove: PADEHAT! mangler en smiley der klasker sig selv i panden

Men du havde ikke sagt noget efter der kom en fast dato på, så jeg vidste ikke om du stadig kunne :slight_smile: Thats all :)[/QUOTE]

Jeg havde da trykket på TAK knappen:)
:tak: fordi jeg også må komme:tak:

Opdateret liste:

Majbritt
Gitze
Eva
Camilla (måske også NP?)

Yay! Vi skal nok få det hyggeligt! :wehu:

Er der nogen der kunne tænke sig at tage noget med? Jeg kan byde på en lækker japansk the fra sushi-resturant, eller lightsaft, eller vand :tihi:

Jeg ejer ikke noget kaffe, så er der en der kan tage en kande med, hvis i lyster sådan noget? Hvis nogen skulle føle sig vildt kulinariske må i da gerne tage noget hjemmebag eller købekage med :ok: :tak:

Jeg selv disker op med the, saft, vand, grøntsagssticks og Willow!

[QUOTE=Gry Gressbakken;201819]Opdateret liste:

Majbritt
Gitze
Eva
Camilla (måske også NP?)

Yay! Vi skal nok få det hyggeligt! :wehu:

Er der nogen der kunne tænke sig at tage noget med? Jeg kan byde på en lækker japansk the fra sushi-resturant, eller lightsaft, eller vand :tihi:

Jeg ejer ikke noget kaffe, så er der en der kan tage en kande med, hvis i lyster sådan noget? Hvis nogen skulle føle sig vildt kulinariske må i da gerne tage noget hjemmebag eller købekage med :ok: :tak:

Jeg selv disker op med the, saft, vand, grøntsagssticks og Willow![/QUOTE]

Jeg tager hjemmebag med :rock:

aaaiii… Der skal vi til Jydeland… :frowning: Ville ellers elske at komme med… og skal have manden med… Han skaL møde en smuk en af “slankeracerne” så han kan se de ikke er en helt dårlig idé… en gang :smiley:

jamen vi ses den 20 kl 12 :slight_smile: det bliver da enormt hygsomt :slight_smile:

:kram:

[quote=Battlestar;202122]jamen vi ses den 20 kl 12 :slight_smile: det bliver da enormt hygsomt :slight_smile:

:kram:[/quote]

:kryds::kryds::kryds:

Tager du billeder til os der ikke kan være med ???

Vi er desværre skrumpet en smule. Eva kan ikke. Øvøvøv :ked:

Så:

Gitze
Majbritt
Camilla (og måske Np)
og miiiiig…for ikke at glemme Willow :inlove: