Kat eller Bavian

det ved jeg ikke rigtig, men en snasket ballademis er han helt sikkert -tihi

Fik også jaget Charlie væk fra hans dims som så lige skulle bearbejdes lidt

Fræk og lækker mis -wehuu

åh ha, han er bare så søde ham nunuu-forelsket

en lille aaaaaaaaaaaabe missen :slight_smile:

kær lille kat!!

Aaaw han er bare for kær, hvor er han dygtig til at lege :smiley: Hvor ser han altså bare fræk ud på første billede -tihi

Han er bare så dejlig den lille grissebasse -wehuu -wehuu -wehuu

Jeg kan godt lide farven. Hvad kaldes den? Med sådan en smuk hale i anden farve altså:-)

Der står Perser N01 på stamtavlen, men det kan være at andre har en bedre forklaring

[quote=birtheras;70339]det ved jeg ikke rigtig, men en snasket ballademis er han helt sikkert

Fik også jaget Charlie væk fra hans dims som så lige skulle bearbejdes lidt

[/quote]

Han ligner da… -tihi

min orangutang. -wehuu -wehuu
Men han har mere pels.-tihi
Kærlige hilsner
Mona

LOOOOOOOOOL Guuuuuud hvor er han bare Pragtfuld…Hvor er han bare en skøn fræk misser-wehuu

Skøøøn misser. -wehuu -wehuu

Elsker frække katte , jo frækkere des bedre -forelsket… Sjovt hans hale er sort :slight_smile:

Hvor er han sød og han ved det vist godt selv, siden han kan tillade sig at se så fræk ud også;o))
Han er dejlig.
Knus Elin

Ham er jeg noget vild med-wehu, hvilken opdrætter er han fra???

Han er fra Litza som også er her inde på kattegale. Jeg har dog arvet ham fra Elisabeth…som pussig nok også er herinde -tihi

Stor tak til begge to fordi han nu er min -wehuu

Æren er helt Lises -lovelove

Ja og man kan heller ikke se at det kun er 4 dage siden at han blev vasket under hagen sidst.

Han er bare grissebasse nr 1 -tihi

Det ser altså forrygende herligt ud med den hale - Som om, der manglede en hvid og var en sort til overs, da han blev stykket sammen.-tihi

Ja det skulle man jo næsten tro -tihi

Han er bare så sød at se på -forelsket-forelsket-forelsket Ærgeligt I bor så langt væk - ville ellers gerne nusse hans skønne missekrop -wehuu