Jools er “vokset op” med dommere, der har været dygtige til at håndtere katte og bl.a. som følge af det stoler hun 110% på, at hun ikke vil blive tabt ud af hænderne på den person, der håndterer hende, men det var alligevel lidt sjovt at se hende blive præsenteret som en bowlingkugle ved sidste weekends udstilling i Rangsdorf
TICA standarden for burmeser bruger primært to ord til at beskrive dem: Rund og medium. En af dommerne, som har set hende mange gange og altid har været begejstret for hende, valgte så at tage “rund” ret bogstaveligt, da han præsenterede hende i sin final:
Hvis hun fortsætter med at klare sig rigtigt godt på udstillingerne og med det program, der er lagt for forårets udstillinger, har hun alle muligheder for at gøre mit håb om en tur til San Diego til efteråret berettiget
[QUOTE=Temple Bar;1269277]
TICA standarden for burmeser bruger primært to ord til at beskrive dem: Rund og medium. En af dommerne, som har set hende mange gange og altid har været begejstret for hende, valgte så at tage “rund” ret bogstaveligt, da han præsenterede hende i sin final:
Hun fortsætter med at klare sig rigtigt godt på udstillingerne og med det program, der er lagt for forårets udstillinger, har hun alle muligheder for at gøre mit håb om en tur til San Diego til efteråret berettiget :)[/QUOTE]
Fantastisk billede Hendes udtryk siger ALT Jeg krydser fingre for at I får en tur til San Diego.
Tak Og for at udspecificere, så kræver det, at hun bliver International Winner (enten Top 25 i begge racer samlet eller Top 25 korthår) og/eller International Best of Breed - de præmier udleveres på the Annual, som i 2016 afholdes i San Diego, men hvis hun ikke får mindst én af de titler, så må økonomichefen herhjemme sige, at pengene kan bruges bedre på andre ting