Kat fundet i herning

Dette indlæg er i dag blevet postet på en af de ildersider jeg også kommer på.

Vi fandt her til aften en hunkat siddende ude midt på sjællandsgade i herning. Hun er sort med en hvid plet på brystet. Hun har øremærke, hvilket er FCL064. Vi kan ikke få fat på katteregisteret før mandag, og da vi ikke må have kat i lejligheden, og katten ikke kommer så godt ud af det med Smilla(ilder), så vil vi jo gerne finde hendes hjem så hurtigt som muligt.

send mig en besked og jeg skal sætte jer i kontakt med finderen

Der står på Katteregisterets side, at man kan kontakte vagthavende dyrlæge, så vil de kunne kontakte ejeren.

den er fremlyst på div sider af finderen. men håbede lidt at ejeren måske sad herinde og manglede sin lille mis

Katten er registreret i Helsinge…oprettet d 27/9-2010, det er sgu da i Nordsjælland…er man sikker på øremærket er korrekt aflæst.

Jeg mener, der er godt nok langt fra Herning til Nordsjælland

[quote=Felis;470201]Katten er registreret i Helsinge…oprettet d 27/9-2010, det er sgu da i Nordsjælland…er man sikker på øremærket er korrekt aflæst.

Jeg mener, der er godt nok langt fra Herning til Nordsjælland[/quote]

Ja, det tænkte jeg også, men den er jo ikke så gammel, ser det ud til, så den kan vel være købt derover og bor nu i Herning…ved det ikke…

Alderen står der jo ikke, men det er kun 3 uger siden den er registreret på Sjælland

Ja, tænkte bare, at den var tidligt fikset + mærket, men det er nok bare en husmis og ikke en racekat ellers ville det vel fremgå :? og så er det jo lidt mystisk, men måske er familien flyttet og derfor er katten også væk nu…måske smuttet ud i et uopmærksomt øjeblik…

Nu kan husmisser jo altså også neutraliseres tidligt :wink:
Hvis missen ikke er solgt, så kan den f.eks. være fragtet i en bil/lastbil, man har da før hørt om at katte er kommet langt væk hjemmefra.
De kan jo også have læst øremærket forkert som Felis skriver, men de har vel tjekket farven der står i registeret med den kat de har i hånden? Men ja, der er selvfølgelig mange katte med farven sort med hvidt.

Under alle omstændigheder håber jeg de finder ejeren, så missen kan komme hjem igen.

[quote=Nevadaisy;470247]Nu kan husmisser jo altså også neutraliseres tidligt :wink:
[/quote]

I know og det blev vores katte også, men mange dyrlæger er lidt hys med det og mener jo, at katten skal være så og så gammel eller veje så og så meget og det lytter folk jo til.