jeg er bare så færdig af grin over den her
[ame=“Cat on Roomba Swats Dog PitBull Sharky. Cat VS Dog I TexasGirly1979 - YouTube”]YouTube- Desperate House CAT “Move - Get Out The Way!” Roomba Driver Bitch Slaps a Dog pit bull Sharky[/ame]
jeg er bare så færdig af grin over den her
[ame=“Cat on Roomba Swats Dog PitBull Sharky. Cat VS Dog I TexasGirly1979 - YouTube”]YouTube- Desperate House CAT “Move - Get Out The Way!” Roomba Driver Bitch Slaps a Dog pit bull Sharky[/ame]
Den er rigtig sød - jeg har set den før
-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL
:D:D:D
Hehe, sidst jeg så den havde den den der “Move bitch get out the way”-sang hen over. Det var ret morsomt at se den med sangen der også
Det er Max - en herlig Snowshoe og hans bedste ven pitten Sharky. De er herlige de to, og ejeren er også ret herlig, synes jeg:-)
-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL og sådan laver vi lussinger transportable.
Tak. Mindes ikke jeg før har grint så meget og eksplosivt af en Youtube video.
Ja den er set før, men stadig lige morsom. :høhø:
Glæder mig til min roomba kommer hjem, den er lige bestilt i går, så må vi se hvordan katte og hund reagerer på den.
Du må altså filme, hvis de sidder på den som Max:-)
-LOL-LOL-LOL
Sætter Buffas sig på den afgår den vist ved døden. :klapper: Men jeg er helt sikker på at Sille vil finde den umådelig morsom.
så er det da bare fordi i har købt en for lille model:høhø:
Ja, den er bare SÅ herlig -LOL -LOL -LOL
Haha… Genialt doven kat! -LOL Eller smart
Dyr er klogere end vi mennesker.
Weeee min roomba er ankommet, og lige nu står den og lader strøm på. Glæder mig til at se kattenes reaktion på den, og aller mest glæder jeg mig til at komme hjem til et støvsuget gulv i morgen, så det bare lige er til at vaske.
OMG -LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
Jeg var også bare total færdig af grin, så tårerne trillede…den video er bare FUNNY…jeg må da have mig sådan en Rumba ting nede til køkkenet. Mine mislinger vil da per definition elsker sådan en…er måske nødt til at anskaffe mig en til hver kat… :klapper: