Kat i julegave

Hej.

Min Tequila synes, at det ville være super, at være en julegave. Emballagen er i alle tilfælde i orden.

Gad vide, hvad hun ville sige til papiret, der skulle rundt om -uha

Nu ved jeg hvad der står øverst på min ønskeliste-tihi-tihi

Hvor sødt -forelsket og sjovt -tihi

-høhø Og hvad mon du ville sige til at hun blev pakket ind, og foræret væk som julegave til en anden -høhø

Hun er da bare for dejlig, hun skal blive hvor hun er -love

[quote=Gugger;74012]-høhø Og hvad mon du ville sige til at hun blev pakket ind, og foræret væk som julegave til en anden -høhø

Hun er da bare for dejlig, hun skal blive hvor hun er -love[/quote]

Nå, Brian ville vel blive glad for hende -tihi

WOW…
NU kan jeg osse godt lí Tequila-tihi

Tror jeg ønsker mig Tequila i julegave nu-tihi

Kanont billede… Det symboliserer at det hver dag er en gave, at há en kat i hjemmet…-wehuu

Det ligner en man kan købe i BR :slight_smile:

Hammergodt billede - og en smuk julegavekat!

-wehu-wehu-wehu-wehu-wehu

Standen ved siden af Hanne Weidinger - på Hillerød-udstillingen - havde udstoppede katte til salg - lignede til for veksling noget man kunne købe i BR . . . .-tommelned. . . jeg nøjedes dog med at købe en soignerings-plade (el. hvad man skal kalde den) til mit bur -uha

Nå . . .så pyt da . . . .-tihi

Ihh hvor den da lige passer til hende, hvor ser hun sød ud -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu

IH Charlotte du må da ikke vise mig, hvad jeg får i julegave af dig -tihi

Hvor er hun sød -wehuu

Ihhh en dejlig gaveide - følger der mon batterier med eller går den på solceller :?

-wehuu

Det var da en skøn julegave.

…men altså, når jeg nærlæser emballagen, så er der noget helt galt. Det går altså ikke, at pakke en kat ind i en hundeemballage - så kommer Forbrugerstyrelsen efter dig -høhø -høhø

Jeg må hellere komme og hente hende med det samme, inden du får problemer med myndighederne -muhaha

[quote=Charlotte Oeh.;74087]…men altså, når jeg nærlæser emballagen, så er der noget helt galt. Det går altså ikke, at pakke en kat ind i en hundeemballage - så kommer Forbrugerstyrelsen efter dig -høhø -høhø

Jeg må hellere komme og hente hende med det samme, inden du får problemer med myndighederne -muhaha

[/quote]

-LOL Ja, hun har ikke helt styr på varedeklarationen! Tror bare hun er vild med æsken og tækte at what the h… - Jeg kan da godt være lidt hunde agtig -tihi

[quote=Justice;74048]IH Charlotte du må da ikke vise mig, hvad jeg får i julegave af dig -tihi

Hvor er hun sød -wehuu[/quote]

Hej Mette.

Glemte helt at du også var herinde - Nu må jeg finde på noget nyt til dig :stuck_out_tongue:

Sikke da en vidunderlig julegave. -wehuu -wehuu

Hvor sødt -love

Det må da være en julegave som står øverst på manges ønskeseddel
Hilsen lisbeth