Kat med to hoveder. Advarsel: Ikke for sarte sjæle

IKKE for sarte sjæle

En dejlig velfungerende og sund kat som har to hoveder. To øre, og fire ben.

http://ekstrabladet.dk/kup/kaeledyr/article1630044.ece

Ad… altså… den er da sikkert meget sød… men ad.

Syret… Imponerende at den lever…

I denne artikel er der så en video

Ewww hvor er den skummel

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg synes, at den er skøn - ét af naturens mange luner.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

den er virkelig også skøn på den video. Godt at du fandt den til os Eva

Hold da op, den er godt nok mærkelig!

Men hvor er det sødt at se, hvor glad ejeren tydeligvis er for den og den måde hun fortæller om den på er da lidt sjov :høhø:

Synes egentlig at den/de er lidt sød(e) :inlove:

Men det er altså også lidt uhyggeligt… Ligesom de to piger fra USA med en krop og to hoveder…

Så lidt :slight_smile: Ledte egentlig bare efter flere billeder, så en video var da plus… Det er sjovt at se den lege…

Lidt creepy, ja, men det vænner man sig nok til. Alle katte er jo dejlige, så derfor er det også godt, at Frank og Louie fik et godt liv. :slight_smile:

uhhh…den ser ret uhyggelig ud…utrolig, at den lever siger jeg også.

Det var da utroligt, her troede jeg at jeg var den eneste, der vidste noget om katten med de to hoveder. :tihi:
Kunne være jeg skulle blive bedre til at søge i forummet, for at se at der ikke allerede er nogen der har viderebragt samme historie… :ups:
Så skulle jeg alligevel have postet linket i går, da jeg havde set videoen.
Hvis man har lyst til at se videoen kan den ses på linket i min tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34195-�n-kat-to-hoveder
Det er i al fald en skøn, speciel, fascinerende kat. :slight_smile:

[QUOTE=MissPil;694344]Det var da utroligt, her troede jeg at jeg var den eneste, der vidste noget om katten med de to hoveder. :høhø:
Kunne være jeg skulle blive bedre til at søge i forummet, for at se at der ikke allerede er nogen der har viderebragt samme historie… :ups:
Så skulle jeg alligevel have postet linket i går, da jeg havde set videoen.
Hvis man har lyst til at se videoen kan den ses på linket i min tråd: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?34195-�n-kat-to-hoveder
Det er i al fald en skøn, speciel, fascinerende kat. :)[/QUOTE]
ja du skulle have været lidt hurtigere ihi: Men det går nu nok. Jeg var godt nok lidt nervøs da jeg lagde linket op, i den opfattelse om folk nu ville blive sure over linket. Men heldigvis ikke. Og slet ikke når jeg åbenbart ikke er den eneste der kom på den tanke.

Jeg syntes at den ser lidt uhyggelig ud…men samtidig syntes jeg at den er rigtig sød :slight_smile:
Utroligt at den er blevet så gammel.

Sikke da et MISfoster :høhø:

Den ser lidt creepy ud, men den må jo have det godt, siden den er blevet så gammel :slight_smile:

Ja, det er ret vildt at den alligevel er blevet så gammel - jeg gad vide hvordan den ser ud “indeni” - umiddelbart har den jo kun én mund som fungerer, og må være forbundet til resten, så måske “Louie” hovedet bare er til pynt :tihi:

Den er altså lidt uhyggelig, men også lidt sød. Men jeg er nu glad for at mine katte kun har ét hoved hver :smiley:

Det var da rart den/de fik en chance i livet også, trods den/de var forkert skabt… Og den/de må jo fungere fint nok , siden den lever endnu … :slight_smile:

[QUOTE=Camilla;694425]Ja, det er ret vildt at den alligevel er blevet så gammel - jeg gad vide hvordan den ser ud “indeni” - umiddelbart har den jo kun én mund som fungerer, og må være forbundet til resten, så måske “Louie” hovedet bare er til pynt :tihi:

Den er altså lidt uhyggelig, men også lidt sød. Men jeg er nu glad for at mine katte kun har ét hoved hver :D[/QUOTE]

Sagt som en sand sygeplejske-studerende :tihi: Min veninde (som også læser biologi) og jeg sad også og diskuterede om hvordan dens hjerne mon fungerede. Om den kun havde en, eller en sammensmeltning af to…

syns det ser ud som om den ene side “styrer” og den anden mere bare er der som blind passager.
men imponerende alligevel.