Kat river, kat "brændes"

Sig mig engang… Er folk blevet fuldstændig sindsyge???

Jeg sad og så Animal planet, hvor de fortæller at en mand var taget til dyrlægen med sin kat pga et eller andet. Dyrlægen lægger mærke til at katten har brændte knurhår og er brændt i ansigtet. Han spørger så hvad dette skyldes.

Manden fortæller så at når katten rev ham så tændte han for komfuret og pressede kattens hovede ned mod kogepladen. For så var han sikker på at den ikke rev igen.

EJ MEN KRÆFTHELVEDE DA!!!

Ja undskyld mit russiske… Men det kan fandme gøre mig noget så arrig!!!

[quote=Natascha;56626]Sig mig engang… Er folk blevet fuldstændig sindsyge???

Jeg sad og så Animal planet, hvor de fortæller at en mand var taget til dyrlægen med sin kat pga et eller andet. Dyrlægen lægger mærke til at katten har brændte knurhår og er brændt i ansigtet. Han spørger så hvad dette skyldes.

Manden fortæller så at når katten rev ham så tændte han for komfuret og pressede kattens hovede ned mod kogepladen. For så var han sikker på at den ikke rev igen.

EJ MEN KRÆFTHELVEDE DA!!!

Ja undskyld mit russiske… Men det kan fandme gøre mig noget så arrig!!![/quote]

Jeg bander ellers ikke…
Men nu må jeg sige: Føj for Satan en psykopat…
Han skulle have samme omgang selv - som straf.

Jeg har kvalme - så ækelt er det.

Jeg er opereret for brystkræft - med efterfølgende strålebehandling.
Jeg kan fortælle jer, at jeg var så forbrændt - at jeg hver dag tænkte,
gid jeg var død - så smertefuldt var det.

Jeg kunne vælge -
Det kunne dyret ikke.
Jeg kan slet ikke finde ord, som rækker.

Med sorgfuld hilsen
Mona

Det er desværre ikke noget nyt fænomen ovre i USA…

Der kommer ofte de “Animal cops …” på Animal Planet, og det er forfærdeligt, hvad man ser af skæbner -ked

Nogle mennesker ved ikke engang, at det de gør er forkert, for sådan er de måske selv opdraget i tidernes morgen, så det MÅ jo være rigtigt (i deres øjne)
Det er så sørgeligt, men de kommer langt med “undervisning” til dem der ikke ved, at det de gør er forkert…

Men selvfølgelig kommer de aller groveste tilfælde i fjernsynet… Det er der jo “lidt mere action over”…

Efter min mening er de amerikanere sku skudt i roen, de er totalt sindsyge.

Den mand, eller hvad man nu skal kalde et så led væsen, skulle stoppes i ovnen på de aller højeste grader til han var ved at smælte, jeg hader den slags led og ondskabsfulde mennesker.

Det har altså ikke noget med amerikanere at gøre. Jeg har hørt noget lignende her i DK, og det var ikke engang kun med katte. Gæt selv videre. Der er tale om syge mennesker.

Det slemme er at man ikke gør noget ved det. Tog dyrelægen katten ind og fik den omplaceret?

Nej jeg ved godt det ikke kun er amerikanerne der gør den slags ting, men at de sker alle steder.
Jeg bryder mig bare ikke om amerikanerne og alle deres tossede idéer

[QUOTE=PiaH;56642]Nej jeg ved godt det ikke kun er amerikanerne der gør den slags ting, men at de sker alle steder.
Jeg bryder mig bare ikke om amerikanerne og alle deres tossede idéer[/QUOTE]

-tihi Det skal du da have lov til. :slight_smile: :wink:

Hold da op en syg stodder!

[QUOTE=Sheer;56641]Det har altså ikke noget med amerikanere at gøre. Jeg har hørt noget lignende her i DK, og det var ikke engang kun med katte. Gæt selv videre. Der er tale om syge mennesker.

Det slemme er at man ikke gør noget ved det. Tog dyrelægen katten ind og fik den omplaceret?[/QUOTE]

Ja, katten blev omplaceret :slight_smile:

Ja, jeg ser ikke det progtram, jeg synes det er vidlt spændende, men mit hjerte brister bare hver gang!
Jeg elsker når de bliver slæbt for retten, og i næsten alle tilfælde frakender dommeren dem rettet til at have dyr igen-thumbs

Nå, det er jeg rigtig glad for at høre. Jeg har det lidt lissom ~Prinsesse~, har ikke lyst til at se, men har heller ikke haft de kanaler i lang tid. Men jeg ved at jeg får dem snart igen, i en gratis prøveviasat-ting, og så ved jeg sørme ikke om jeg kommer til at se dem igen. Har sidder og set dem med hænderne for øjnene før.