Kat skamskudt i Korsør

Så lige dette indlæg på et andet forum og syntes at det også er værd at poste her

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/db … endocument

Det er ganske forfærdeligt [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Så det lige i vores lokale nyheder i fjerneren i aften.Godt jeg havde spist,ellers havde jeg mistet appetitten -brækkesig

Sådan en syg skiderik, -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser at de finder vedkommende

Ved ik om jeg har lyst til at læse det… Overskriften siger jo lidt sig selv og har ik lyst til at blive sur og ked -blåblå Stakkels misser, vi ses ved regnbuebroen -love

Bare rolig Celina,denne gang døde katten ikke…heldigvis…

Ikke desto mindre ked bliver jeg… Måske imorgen -rulleøjne

Man bliver s** altid så ked af det når man hører og læser om mishandling af dyr.Det gør så ondt langt ind i hjertet over de stakkels dyr det går ud over -ked -ked -ked

Hvad tænker de forfærdelige mennesker dog på ??? [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Puuuhaaa stakkels stakkels lille misser -ked

Hej

Ja man kan ikke forstå at mennesker kan finde på at skyde kattene
de er da helt uden forstand selv det er jo ikke ordet for de stakkels katte
syge mennesker

-pote -pote -pote

der er ganske få ting der kan få mig til at regreere til middelalderlige tilstande men den slags ting er altså en af dem…

jeg bliver bare SÅ øje-for-et-øje agtig når jeg læser den slags…

Med rette, Gitze! -thumbs

I må godt nok undskylde mig, men jeg tog gerne op til 10 års fængsel for selv at straffe sådan en narrøv. Han/hun skulle selv skudes og ligge og lide en nat eller 5 efter min mening.
Undskyld hvis jeg støder nogen, jeg bliver bare så sur. [smilie=hate-boid.gif]

Enig -thumbs Næh det er faktisk lige mine ord -thumbs