Kat skudt i Aalborg... igen

:S :S Nyhederne fra Tv2 Nord har lige berettet om en kat i Øster Uttrup (lille landsby i udkanten af Aalborg), der var blevet skudt. Den interviewede politimand kunne næææsten ikke lade være med trække på smilebåndet mens han forsikrede, hvor alvorligt de tager sagen. For ca. et år siden blev denne kat skudt: http://www.nordjyske.dk/livsstil/forside.aspx?ctrl=10&data=173%2C2789661%2C5%2C3 og indenfor det sidste år har der også væreet flere episoder med katte, der er blevet mishandlet og smidt i containere.

Gode Gud, giv mig en gun og et par navne :bebe:

Hvor er det dog modbydeligt og ondskabsfuldt. -jailjail

Hvorfor er der ikke fængselsstraf??
Jeg kommer aldrig til at forstå den slags mennesker; eller hvad jeg
nu skal kalde dem.

Jeg kan slet ikke finde de rette ord. :doh:

Ja, jeg fatter heller ikke, at der ikke er meget hårdere straffe for den slags
:frowning: :frowning:

Også på dét område er vores retssystem SLATTENT!!! :thumbdown:

-what -what

Nej hvor er det trist :ked: Stakkels stakkels lille Anton. Og stakkels hans forældre.

Min bonussøn bor i området, så jeg vil lige høre, om han kender nogen med luftgevær, som kunne finde på det.

R.I.P Anton

[quote=Annette O;171006]-what -what

Nej hvor er det trist :ked: Stakkels stakkels lille Anton. Og stakkels hans forældre.

Min bonussøn bor i området, så jeg vil lige høre, om han kender nogen med luftgevær, som kunne finde på det.

R.I.P Anton[/quote]

Jeg er med på et tæskehold…-GRR -GRR
-admin

Jeg bliver harm og hidsig indvendig, når jeg læser eller hører om sådan noget. Hvordan kan man have så elementær mangel på empati, at man kan skyde et dyr på klods hold, som sidder og kigger tillidsfuldt på en?

Dyremishandlere skulle have samme behandling, som de selv har givet dyrene. Undskyld sprogbrugen, men fy for satan nogle svin!! :grrr: :grrr: :grrr:

/Flemming

[quote=M&M-mor;171011]Jeg er med på et tæskehold…-GRR -GRR
-admin[/quote]

Det er jeg også.
og jeg kører gerne langt :wehuu:

-what-what-what

Jeg har ikke læst artiklen… men jeg er oz med på, at der er nogen der får varmet både ører og bagdel.

Hvis man må skyde en uskyldig kat - så må man vel oz yde selvtægt ???

:venter:

Ja der lever desværre en kattehader på disse kanter - jeg har skrevet om ham løbende. Han har også (Eller hun?) kørt nogle katte væk i bil og smidt dem af på den anden side af en bro. To af dem fandt hjem (utroilige dyr!) men en mangler stadig - og det er en DØV hvid kat!

Der er god grund til at holde sine dyr inde - dette er ikke et problem, der isolerer sig til det nordjydske. I Esbjerg var der også sådan en, og der har været en kattehader i Viborg også.

Jeg vemmes ved disse kattehader -brækkesig
I Ulstrup ved Bjerringbro var der også en, og da jeg var barn i Resenbro ved Silkeborg, han var vores nabo, men han turde dog aldrig komme til vores katte fordi min mor vidste han ikke kunne lide dem, og desværre blev han aldrig taget i at myrde katte.
Han flyttede og folk begyndte igen at kunne ha’ deres katte i fred, men ikke i den by han flyttede til, der myrdede han dem også.
Dem der flyttede ind ved siden af os skulle lave noget om i haven og gravede den op, og de havde ikke tal på alle de kattelig og katteskelletter de fandt.
Kattehadere findes i hele landet.

[quote=PiaH;171671]Jeg vemmes ved disse kattehader -brækkesig
I Ulstrup ved Bjerringbro var der også en, og da jeg var barn i Resenbro ved Silkeborg, han var vores nabo, men han turde dog aldrig komme til vores katte fordi min mor vidste han ikke kunne lide dem, og desværre blev han aldrig taget i at myrde katte.
Han flyttede og folk begyndte igen at kunne ha’ deres katte i fred, men ikke i den by han flyttede til, der myrdede han dem også.
Dem der flyttede ind ved siden af os skulle lave noget om i haven og gravede den op, og de havde ikke tal på alle de kattelig og katteskelletter de fandt.
Kattehadere findes i hele landet.[/quote]

:ked::mad::ked::mad::ked::mad::ked:

Jeg bliver helt dårlig af at høre sådan noget. Han skulle altså selv skydes og føle den smerte som alle de dyr er gået igennem…

Jeg bliver helt dårlig af at høre sådan noget. Han skulle altså selv skydes og føle den smerte som alle de dyr er gået igennem…[/quote]

Ja da jeg fandt ud af det -brækkesig og havde den største lyst til at gøre det ved ham han havde gjordt ved kattene.
Men det er heldigvis mange år siden nu han døde, han var en ældre mand, men han er er heldigvis væk.