Kat stranguleret...barskt!

Hvor er det dog forfærdeligt, jeg fatter ikke sådan noget kan ske :frowning: stakkels ejere…

Føj for pokker, hvor er nogle mennesker syge i hovederne. Dette er bare endnu en grund til at jeg ikke lader mine katte løbe frit.

:ked:

Visse mennesker fortjener en skæbne værre end døden…:GRR:

Jamen så er det lige før du heller ikke kan have børn løbende frit, for folk der kan finde på sådanne modbydelige ting, må have nogle mærkelige tanker og tendenser som måske ikke stopper ved dyremishandling, det er godt nok sørgeligt.

det er godt nok sørgeligt, og jeg må indrømme, at jeg ikke selv har noget imod at ty til vold overfor disse personer, hvis jeg vidste hvem de var og mødte dem på gaden - også uanset alder. Det er så sygt som noget overhovedet kan være, og jeg begriber ikke at folk synes det er sjovt at mishandle og gør skade på andre

En af det første ting jeg lærte mine børn, var medlidenhed, at kunne have empati for hinanden og andre levende væsener for det synes jeg er det der gør os til mennesker og ikke vilde dyr.

Jeg blev virkelig ked af det i morges, da jeg læste på Ekstra Bladet i morges. Først var der en artikel om en killing, som blev sparket, fordi den løb ind på en fodboldbane.

Og så denne her forfærdelige artikel:

Jeg synes absolut ikke det kan kaldes “drengestreger”. Det er decideret ondskab og afstumpethed. Hvis det virkelig er de drenge, som nævnes i artiklen, der har gjort det, er jeg målløs over at de endda vælger at ringe ejeren op og nærmest gøre grin med det hele. Det er da afstumpethed over alle grænser. Den telefonsamtale vil ejeren nok aldrig glemme.

Stakkels, stakkels kat :ked::ked::ked:
Aldrig i mit liv skal jeg have fritløbere!

Kan simpelthen ikke forstå at der i et land som Danmark stadig er så mange onde og afstumpede mennesker… :frowning:

Så pas på, alle jer i Slagelse!

Hov, så lige at der allerede er skrevet om det! En moderator må meget gerne slette mit indlæg!

Så ikke lige at der var lavet denne her tråd, før jeg selv lavet en.

Kan lige supplere med en artikel fra Ekstra Bladet:

Der står vist bare det samme. Bortset fra at der i EB også står, at nogle drengede ringede dagen efter hun havde sat sedler op i området, og sagde de havde hendes kat, mens der blev grinet i baggrunden. Det telefonopkald ville hjemsøge mig resten af livet. Selvom det måske bare var syg humor, ville jeg altid tænke på om min lille kat netop i det øjeblik kæmpede for sit liv, mens nogle afstumpede drenge grinede af den :ked::ked::ked:

Synes det er forfærdeligt, og jeg kan slet ikke begribe at nogen kan få sig selv til at gøre sådan noget. Det er så sygt og ondt :frowning:
Håber virkelig gerningsmanden/mændene bliver fundet…

Ej, sikke nogle møgsvin, det har jeg ikke lige læst…for pokker hvor er det dog forfærdeligt!!! Hvis de bliver fanget så skulle de en tur i gabestokken, så man kunne spytte dem i deres forbandede ansigter…uhh…bliver så gal!!

Jeg har flettet trådene da de omhandler samme ting :slight_smile:

Det forargede også mig, at nogen kunne finde på det. Håber virkelig der er nogle forældre i Slagelse som holder ekstra godt øje med deres knægte…