Kat vs. juletræ

Nu er det jo snart jul så jeg har stykket en lille video sammen med Kitty og hendes første møde med vores plastic juletræ :slight_smile:

//youtu.be/pQ_Ke4AuEN0

Bagefter måtte jeg jo lige se hvad der ellers ligger af katte og juletræer på youtube og faldt over videoen herunder med katten Oskar. Han er født blind, men det ser nu ikke ud til at hindre ham det mindste! :tihi:

//youtu.be/aF7dDM5Yu40

Glædelig jul til de kattegale! :nissevink:

Uha… det der grengumleri tegner ikke godt for vores juletræ… Det er nemlig osse kunstigt i år - og med TRE siatalere der ikke har set sådan et før… :besvimer: Jeg ser i ånden mig rejse juletræ op sådan ca hvert 5. minut… GAH! Måske jeg sku’ binde det fast til en krog i loftet…

Hvor er hun sød og nysgerrig, din Kitty. :smiley:

Herlig lille video og helt perfekt melodi. :smiley:
Grannåle er bare ikke godt for fordøjelsessystemet og slet ikke dem af plastik, så pas på. :blegne:
Jeg er også spændt på at høre, hvornår lyset går, fordi hun får bidt en ledning over. :muhaha:
Pyntede juletræer = nyt legetøj … og nogle gange også = nyt klatrestativ :høhø:

Det lyder som en vældig god plan! Heldigvis var det kun sjovt at gumle i plasticgrene den første aften så måske er du lige så heldig. Så skal du kun bekymre dig om pynten, ledninger/lys, klatren i træet, jagt under tæppet etc. :tihi:

[QUOTE=Mega;757196]Herlig lille video og helt perfekt melodi. :smiley:
Grannåle er bare ikke godt for fordøjelsessystemet og slet ikke dem af plastik, så pas på. :blegne:
Jeg er også spændt på at høre, hvornår lyset går, fordi hun får bidt en ledning over. :muhaha:
Pyntede juletræer = nyt legetøj … og nogle gange også = nyt klatrestativ :høhø:[/QUOTE]

Heldigvis mistede hun hurtigt interessen for selve træet og lys/ledninger. Nu er det kun plastic julekuglerne der af og til frister over evne og lige skal bokses lidt og så har hun to gange været ved at bestige træet fra sofaen som står lige ved siden af :uha:
Den rigtig udfordring bliver når de skal med hjem til mine forældre og se et rigtigt juletræ, i stor størrelse og med pynt der ikke nødvendigvis er kattevenligt. Mit håb er at “øvelsestræet” har været med til at gøre det tilpas uspændende til at jeg ikke behøver at mandsopdække dem hele tiden :tihi:

Tak - hun er en rigtig fin lille pige :inlove:

jeg blev lige i julehumør med de videoer, specielt den første med melodien på:D :candystick

Her er en lille video med vores missers første møde med juletræet :høhø:

[video]Facebook

Skønt. Hvem er det, der klatrer op? :smiley:

Molly og Tarzan sammen med mit juletræ… Mærkelig nok har ingen af mine katte rørt hverken træet eller pynten… Træet er et pinje træ :nissepar:

Det er “lille” Max der hopper op midt i træet :tihi:

Godt at se, hvordan han tager ansvar for at undersøge tingene. :slight_smile:

:lol:

hvor er den bare genial den video.

det får mig sån til at mindes julen i 2001, vi havde pyntet træet og lagt gaver under træet og dem til daffy som var bitte små gaver havde vi i dumhed hængt hist og pist i træet, jooooo ganske smart var det, dog ikke så smart når der i et par af gaverne lå legetøj ned catnip indeni, daffy gik meget meget længe rundt om træet og snusede for til sidst at beslutte sig for at det træ kunne han godt klatre i, så han tog springet og klatrede op i toppen af træet med det resultat at træet væltede, men tog han sig af det, næhhhhh såmænd gjorde han ej, han fortsatte bare sin kamp for at få fat på sine gaver.

laver en lille billedserie af det senere i aften, for billederne ligger på fruens puter