Katte billeder december

Så er der fodbold

11 Synes om

Godmorgen :smiley:

15 Synes om

Så hvad gør du? Bruger kattebakken?

Nu er de heldigvis forfaldne til godbidder :slem:

I dag er det 11 år siden jeg hentede min Sugieh :heart: På FB skrev jeg: Har fået et af mine livsønsker opfyldt i dag :slight_smile: En lille brunmasket siameserpige. Hun hedder Sugieh, og ligger lige nu og snorker på mit ene ben. Mismus hader hende… :smile:

21 Synes om

Dagen har stået på dyrlægebesøg for killingerne, de var afsted uden mor denne gang, men vi havde en gæst med, som de syntes var lidt farlig

11 Synes om

Mine piger :heart::heart::heart::heart:

15 Synes om

Jeg blev helt forvirret, da der pludselig var en kat med hale :rolleyes: Hvem er gæsten?

2 Synes om

Det er en af staldkattene hos sønnike, som er enorm tam og kælen, så den vil børnene gerne de beholder. jeg tilbød at tage ham med til dr dyr og få ham snippet og vaccineret.

edit. det er i øvrigt den samme killing jeg tidliger fik med hjem som blind passagerer i camperen

15 Synes om

En lille melbolle :joy:

17 Synes om

I går fejrede Caithlin sin 13 års fødselsdag. Drengene var også med, men de tossede kræ ville ikke stille op til fælles gruppebillede. :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin, Bastian & Dushara Tatters and Rags, 04.12.2020.

23 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Stort tillykke med din Grand Old lady :flag:

1 Synes om

Tillykke med dronningen af de grønne øjne :heart:

1 Synes om

:ballon: :ballon: :ballon: :ballonbamse: :ballonbamse: :ballonbamse:

:inlove: :inlove: :inlove:

1 Synes om

Tillykke med smukke grønøjede Caithlin
:flag:

1 Synes om

Tillykke med den smukke dame :flag: :flag:

1 Synes om

Sugieh har endnu engang taget fruefiguren gevaldigt til sig :blush: (hun tæsker killingefoder ned i rå mængder :smile:)
Men killingelegesager er også et hit :crazy_face:

16 Synes om

Morgengymnastik

18 Synes om


Ponyo syntes det gulvvarme er sagen! :joy:

14 Synes om