Katte billeder december

Han er normalt rimeligt skarp :bulb: - åbenbart bare ikke lige på billeder… :what2:
Men han er ihvertfald rigtigt glad for sin nye siddeplads :lazykitty:


Så må vi se om han også gider sidde der når den er færdig med at lade op og går igang :laughing:

18 Synes om

Jeg har besøgt @Dorthe_R og lille søde Igor i eftermiddags :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Hold da kegle han er en flot fyr :smelter:

2 Synes om

Ja, han er fin og har krudt i numsen :tihi:

1 Synes om

Han er nu ikke så lille mere: Han vejer godt dobbelt så meget som da han flyttede ind :smiley:
Og tak for besøget. Igor syntes helt klart det var dejligt med en gæst der ville lege med ham :heart:

4 Synes om

Robin er blevet træt

19 Synes om

Han har udviklet sig lige som jeg forventet, han er så smuk og sikke et udtryk han har :smelter:
Han ville kunne gøre det godt på show :smelter:

2 Synes om

Nu det er december, tænkte jeg et “kattelandskab” er passende :sunglasses:

21 Synes om

Hårdt at ligge og holde styr på verdenen :wink:

19 Synes om

Her ligger man bare uden at holde styr på noget som helst andet end at slappe af :laughing:

18 Synes om

Nu har Silas overtaget pladsen.
De er ret glade for deres Ikea-seng foran brændeovnen.

15 Synes om

Mit helt eget julemirakel - mod alle odds er han her endnu og han har det godt :heart:

20 Synes om


Hvorfor skal balineser have deres ører med i alt

Fosøger jo bare at se om ham den røde kan side fast på et billed

14 Synes om

God søndag

18 Synes om

Altså er det her nu også en god ide, syntes Perle at tænke :lol:

Heldigvis lykkedes det at få et nogenlunde godt billede af damen (kunne godt ønske hun viste hende smukke øjne lidt bedre)

11 Synes om

Flyt dig Perle jeg skal også være her

Så ligger jeg bare lidt oven på dig

13 Synes om

Når det lykkes Finn og Fritzz at snige sig til at sove med store varme brite-Willy. :grin:

20 Synes om

Så kom træet ind og vi har hermed en rød abe

Godt vi Ikke har andre killinger

15 Synes om

Curiosity killed the cat, siger man. Det bliver ikke det, mine dør af. De værdiger simpelthen ikke det nye kradsetræ et blik. Engang i sidste uge blev Asani overtalt til at sove i en af sengene i en ganske kort periode - vist nok da jeg havde sprøjtet noget Feliway over dem. Det er alt.

De seneste dage er han godt nok også begyndt at bruge stammerne til at kradse i, men sove i det - nej, det går ikke. De elsker ellers begge to hængekøjer, og nu er der en til hver. Tidligere har det været Chilis.

Chili er slet ikke interesseret. I går satte jeg hende op i en af køjerne. Hun undersøgte ingenting - hoppede bare ned igen. Hun bruger den gamle tønde til at kradse i. Det har de aldrig gjort før.

Så det er heldigt nok, at træet er så pænt. Ellers kunne jeg begynde at blive bekymret for, om pengene var spildt. Men de kommer vel efter det engang …

6 Synes om

Kom det ikke i kasser, så kunne de da i hvert fald bruge dem :smile:

2 Synes om