Katte billeder i juni

Bambina overvåger kagespisning …

23 Synes om

Overvåger hun også når du propper dig med islandsk slik? :savle:

Det vides ikke endnu, da det stadig ligger i ubrudt emballage …

5 Synes om

Hmm, hvis du alene har guffet den lækre skyrkage kan du vel heller ikke være helt syg efter slik. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Synes om

Frida og Desmond :hjerte:

23 Synes om

Når man er i haven er der rig mulighed for at holde øje med naboerne. :eyes:

21 Synes om

Har i fået kontrollere om håndværkerne har gjort deres arbejde godt nok @Lykke eller det vil i lade kattene gøre?

Jeg glæder mig til og høre om jeres katte kan tjekke det rigtig grundigt :tihi:

Igen kan jeg ikke klippe I video, men gå til 0:39 cirka der er en kat der er rigtig dygtig eller hvad skal jeg kalde det :tihi:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Spotty er ikke voldsomt utilfreds med at ligge i ske …

22 Synes om

Min søde nye dreng var på udstilling i USA i weekenden - og var en total stjerne :hjerte: :hjerte:

24 Synes om

Hej Arthur

25 Synes om

Og nu kan han snart sige “Hej lillebror/søster” :grin:

2 Synes om

Hov, han er da blevet klippet. Altså barnet. Har han ikke haft krøller indtil for helt nylig?

1 Synes om

Jeg fik ENDELIGT lov til at klippe ham for en lille måneds tid siden :see_no_evil: Hans krøller er så fine, men de dur bare ikke til så varm en dreng.

2 Synes om

Han snakker efterhånden en del om baby i mors mave. Den sover derinde. Her til aften var han sikker på, den legede gemmeleg og han hviskede ‘kuk kuk’ til maven :tihi: Jeg var ved at smelte :wehuu:

Han får sig noget af en overraskelse, når den kommer ud :tihi:

15 Synes om

Er det mig, eller har du på et tidspunkt skrevet “han”? :slightly_smiling_face:

Det har jeg sikkert :slight_smile: Vi siger tit han, fordi vi tror, det er en dreng.

Er ham smuk sakken her en orientaler? :speak_no_evil:

Men jeg bliver nødt til og spørge hvilke race er ham her?

1 Synes om

Jo, de er begge korthårede orientalere. :smiley: Faktisk er de morbror (Fritzz) og nevø (Finn) og de er begge fra @anne_p

1 Synes om

Tak :smil: , nu ved jeg ikke om det er billedet der snyder mig, men er der ikke meget forskel på ansigt form.
Følte mig meget usikker på om det var samme race :ups:

Ponyo :blue_heart::blue_heart::blue_heart::heart:

18 Synes om