Katte forsikring

Nu har jeg lige bestilt en sygeforsikring fra Dyrekassen som jo er en del af concordia. Jeg havde sygeforsikring på min gamle hund, det samme sted, men fik den aldrig brugt, så jeg har ingen erfaring med stedet. Så er lidt interesseret i at vide hvad jeres andres erfaring med dyrekassen er :?
Prisen i dyrekassen er jo rimelig god, i forhold til hvad de skriver at den dækker, men dækker den nu også de ting? Og er der problemer med udbetalingen af pengene? Det er jo noget med at man skal sende dem kvitteringerne på dyrelæge regningen, men kan det gøres elektronisk?

Måske har i nogen forslag til andre forsikringer, som måske er bedre? Der er jo heldigvis fortrydelses ret :høhø:

Mine er også forsikret i Dyrekassen. Jeg har fået en udbetaling fra dem og det tog ca 1½ mdr fra jeg sendte regningen ind. Deres “undskyldning” var at de pt er meget bagefter :?

Den svenske dyreforsikring Agria.dk kommer til DK den 1 januar, jeg er spændt på at høre deres regler og priser.

Fire misse * 1 ½ måned er da ret længe synes jeg :S Tror da lige jeg vil holde øje med agria.dk, tusind tak for svar :wink:

jeg har fået 4 udbetalinger fra dem i alt

jeg har altid fået pengene inden for 14 dage…

Mine er også forsikret der. Ret glad for dem, men synes det er dyrt efterhånden… Håbede at finde et andet sted som dækker godt, men nu må jeg se. :slight_smile:

Før i tiden fik jeg penge inden 10 dage. Nu tager det uger, de er 3 uger bagud siger de…

Ja de sagde også til mig de var 3 uger bagud, men derfor tog det alligevel 1½ mdr før jeg fik dem.

[quote=Metiela;498349]Nu har jeg lige bestilt en sygeforsikring fra Dyrekassen som jo er en del af concordia. Jeg havde sygeforsikring på min gamle hund, det samme sted, men fik den aldrig brugt, så jeg har ingen erfaring med stedet. Så er lidt interesseret i at vide hvad jeres andres erfaring med dyrekassen er :?
Prisen i dyrekassen er jo rimelig god, i forhold til hvad de skriver at den dækker, men dækker den nu også de ting? Og er der problemer med udbetalingen af pengene? Det er jo noget med at man skal sende dem kvitteringerne på dyrelæge regningen, men kan det gøres elektronisk?

Måske har i nogen forslag til andre forsikringer, som måske er bedre? Der er jo heldigvis fortrydelses ret :høhø:[/quote]

Jeg har KUN gode erfaringer med Dyrekassen DK. Kun gode.

[quote=Battlestar;498434]jeg har fået 4 udbetalinger fra dem i alt

jeg har altid fået pengene inden for 14 dage…[/quote]

Okey, det er jo ikke helt dårligt… :slight_smile: Kan se det er lidt forskel på hvad i forskellige siger om udbetalingerne, måske det kommer an på hvor meget de har at lave.

[quote=Kimilla;498437]Mine er også forsikret der. Ret glad for dem, men synes det er dyrt efterhånden… Håbede at finde et andet sted som dækker godt, men nu må jeg se. :slight_smile:

Før i tiden fik jeg penge inden 10 dage. Nu tager det uger, de er 3 uger bagud siger de…[/quote]

Er det dyrt? Jeg synes da de små 1000 kr man betaler er ret billigt, når man tænker over hvad de kan dække:? Eller er det måske fordi man kan få samme forsikring billigere et andet sted?

Okey det lyder til at der alligevel er mange herinde som kender til den fosikring og som bruger den :slight_smile:

Jeg synes jeg kiggede på opkrævningen igår, og der var prisen min. 1100. - Da jeg “skrev dem ind”, var prisen vidst nok 900, eller der omkring. Den stiger mellem 50-100 hvert år. Plus selvrisiko også stiger hvert år. - Men de dækker vidst en pæn del, ved ikke hvordan andre er med deres. - Men jeg er stadg glad for at de er forsikret der. :slight_smile:

Det er vel blandt andet pga. inflation?:?

Jeg har også hørt blandet om dyrekassen, og er derfor også i tvivl om de skal forsikres der… Så vil lige vente til Agria.dk kommer og høre deres priser osv…
ellers bliver det også dyrekassen her…

:uha: Selvrisiko :besvimer: Den havde jeg da helt glemt at tjekke :uha:

-LOL Hvad er den på?

og på om man tager fat i nogle af dem personligt og spørger om man skal sende det ATT til dem ect… tror det kan gode en ret stor forskel ret tit :slight_smile:

[quote=Saphiira;498587]Det er vel blandt andet pga. inflation?:?

Jeg har også hørt blandet om dyrekassen, og er derfor også i tvivl om de skal forsikres der… Så vil lige vente til Agria.dk kommer og høre deres priser osv…
ellers bliver det også dyrekassen her…[/quote]

Ja det har nok noget at gøre med inflation :S
Men jeg har sat forsikring til at skulle træde i kraft fra 1 Januar 2010, så jeg kan jo heldigvis nå at fortryde købet, hvis Agria.dk viser sig at være bedre og billigere :wink:
Men sygeforsikring er ihvertfald nødvendigt for os at have :smiley:

[quote=Metiela;498597]:uha: Selvrisiko :besvimer: Den havde jeg da helt glemt at tjekke :uha:

-LOL Hvad er den på?[/quote]

Jeg mener den er tæt på 600, men jeg er ikke helt sikker…

En selvrisiko på dkk 595,- . Forsikringen dækker 80 %.

[quote=Metiela;498602]Ja det har nok noget at gøre med inflation :S
Men jeg har sat forsikring til at skulle træde i kraft fra 1 Januar 2010, så jeg kan jo heldigvis nå at fortryde købet, hvis Agria.dk viser sig at være bedre og billigere :wink:
Men sygeforsikring er ihvertfald nødvendigt for os at have :D[/quote]

Tror også den er rigtig god at have… Har aldrig haft forsikring på en kat før, så føler lidt det er en jungle, men synes jeg kan læse mig frem til at dyrekassen, skulle være super god.

Okey, men det er jo heller ikke helt galt… Jo mindre det er billigere et andet sted?