Katte-foto-nørder, ny gruppe

Så har jeg oprettet en ny gruppe for foto-nørder.

Formålet er et sted at samle ‘nørderi’, udveksle erfaringer omkring foto-teknik, udstyr, editerings-programmer, etc etc

http://www.kattegale.dk/forum/group.php?groupid=45

Håber der er en masse nørder, der vil være med så vi kan lære af og inspirere hinanden

:slight_smile:

Jeg har meldt mig ind, for jeg døjer med dårligt lys i min lejlighed og en kamerasky kat. :stuck_out_tongue:

Foto-nørd er jeg ikke, men jeg sætter pris på et godt billede, og det kan være jeg kan lære noget derinde, så jeg har også meldt mig ind :slight_smile:

Nørd er jeg heller ikke…men vil gerne lære og elsker at fotografere :slight_smile:

:inlove:

Jeg vil da osse gerne være med - selvom jeg ikke har noget som helst professionelt udstyr - men blot et efterhånden halvgammelt digitalkamera…

Eller skal man have et prof kamera ?? :slight_smile:

Jeg vil da osse gerne være med - selvom jeg ikke har noget som helst professionelt udstyr - men blot et efterhånden halvgammelt digitalkamera…

Eller skal man have et prof kamera ?? :)[/QUOTE]

Selvfølgelig skal man ikke det Tut.

Jeg håber bare vi kan ‘udfordre’ os selv og hinanden til at få det bedste ud af det udstyr vi har.

Udveksle tips og tricks både indenfor foto og indenfor redigering.

Give feedback (konstruktiv kritik) til hinandens billeder.

Så du er :hjerte:'ligt velkommen

[QUOTE=danpia;1146279]Selvfølgelig skal man ikke det Tut.

Jeg håber bare vi kan ‘udfordre’ os selv og hinanden til at få det bedste ud af det udstyr vi har.

Udveksle tips og tricks både indenfor foto og indenfor redigering.

Give feedback (konstruktiv kritik) til hinandens billeder.

Så du er :hjerte:'ligt velkommen

:)[/QUOTE]

:inlove:

Tak… så vil jeg da hellere end gerne være med.

Pia, et lille tip - få Birthe eller en anden admin til at rette din overskrift :cool2:

Jeg troede, det handlede om et nyt forum :slight_smile:

[QUOTE=galath;1146296]Pia, et lille tip - få Birthe eller en anden admin til at rette din overskrift :cool2:

Jeg troede, det handlede om et nyt forum :)[/QUOTE]

Øhhhh jeg forstår ikke ?

Det er en ny gruppe.

Eller er overskriften rettet (havde jeg skrevet forum ? ) ?

hvordan bliver man medlem af en gruppe? jeg har prøvet at tilmelde mig flere men de kommer ikke ud på forsiden og jeg hører ikke noget fra dem overhovedet. kun madgruppen som en admin hjalp mig med. skal man have været her x antal mdr? eller er der en anden fidus?

Jeg kunne heller ikke se gruppen, men hvis du trykker på linket i første indlæg her i tråden, så bliver du “viderestillet” og får samtidig adgang til en menu i højre hjørne, der hedder gruppeværktøjer, som du klikker på, og dernæst trykker du på “accepter invitation” - og så er du vist medlem :slight_smile:

[QUOTE=danpia;1146480]Øhhhh jeg forstår ikke ?

Det er en ny gruppe.

Eller er overskriften rettet (havde jeg skrevet forum ? ) ?

Pia, der stor “katte-foro-nørder” i overskriften på det indlæg, du har lavet her :slight_smile:

:smiley:
TAK!!
Tænk at jeg slet ikke har opdaget det … Men sådan er det jo ind i mellem, når man ved, hvad det står

Grupper lavet af brugere kommer heller ikke ud på forsiden eller ‘kommer til en’ på andre måder - man skal selv ind i hver gruppe for at se, om der er sket noget nyt :slight_smile:

Madgruppen er et underforum og derfor det kommer ud på forsiden :slight_smile:

TAK!!
Tænk at jeg slet ikke har opdaget det … Men sådan er det jo ind i mellem, når man ved, hvad det står

Ja, sådan er det jo :slight_smile:

Jeg kommenterer altså normalt ikke folks stave- og tastefejl. Lige i dette tilfælde tænkte jeg dog, at det måske kunne være meningsforstyrrende. Men det kan også være, det bare er mig, der ikke forstod det med det samme.

Tak… så vil jeg da hellere end gerne være med.[/QUOTE]

Jeg har også meldt mig ind - primært for at lære. Jeg har aldrig sat mig ind i mit kameras funktioner, har intet ekstraudstyr og lige nu ikke engang et redigeringsprogram, så jeg kan kun blive klogere :tihi:

:wink:

Så er vi 2 ‘tumper’ på holdet - jeg er sååååå glad for ikke at være helt alene :høhø:

Og se det på den lyse måde : vi kan kun blive bedre til at tage billeder - og det er da ikke så ringe endda… :engel2:

Tumpe nr. 3 har lige meldt sig under fanerne :wink:

Tumpe 3 meldte sig faktisk ind tidligere i dag - skrev bare ikke i tråden :stuck_out_tongue:

Men må ærligt indrømme jeg mest er i gruppen for at kigge på de kattebilleder I nok smider op :ups:

[QUOTE=Lykke;1146619]Tumpe 3 meldte sig faktisk ind tidligere i dag - skrev bare ikke i tråden :stuck_out_tongue:

Men må ærligt indrømme jeg mest er i gruppen for at kigge på de kattebilleder I nok smider op :ups:[/QUOTE]

:D:D

Lyder godt med jer to også… men jeg er vel den, der har det dårligste kamera - bare et halvgammelt digital - så det er derfor og kun derfor, jeg tager så elendige billeder :engel2: