Katte Fremvisning!

Godmorgen…

Vi var på Kat fremvisning i går… Toulouse og jeg…


Billede lånt af Catika

Det var bare en rigtig hyggelig dag…

Det er bare sååå hyggeligt at folk kommer og nusser med misserne og har en masse spørgsmål og så for man også lige deres livs historie… Dejligt!!

Plublikum skulle stemme på deres farvorit… Og Toulouse VAndt!!! [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Så har nu har han den fine Tilten Mis Rødovre!!!

Billede lånt af Catika

Der var bare rigtig mange gode præmiere til Mis Rødovre… WOW jeg har aldrig set noget lign!

Stort til lykke med ham Naja. Nøjjjj du må være stolt og sikke mange præmier han vandt. Han er altså også en meget meget smuk kat.

Jeg er rigtig Stolt…!! Han er bare sådan en god dreng!!!

Han elsker jo opmærksomheden! selvom han var død træt til sidst kunne han da godt lige vende maven opad når der kom nogen og ville nusse!

Selvfølgelig vandt den smukke knejt [smilie=hate-tunz.gif] …alt andet havde overrasket mig -uha
Brita -waytohot

-HUG

sikke et flot resultat,til en smuk kat,tillykke med titlen -partytime -bananer

TIlLYKKE -hop

hvor er han da også en nusermissen…

Knuser

Ihh hvor er han dygtig. Og selvfølgelig vandt han, han er jo både dejlig, smuk og menneskeglad -love -love -love
Dygtig mis der kan hjælpe lidt med til husholdningen -hahaha

Tillykke mange gange med den fine titel, og sikke en masse skønne præmier -dinklaphat -dinklaphat

Tillykke tillykke hvor er han bare dejlig…

Tillykke med den fine dreng [bigloony]

Kunne desværre ikke komme og se ham, da jeg arbejdede… Øv øv…

Tak Tak…

er også bare såååå stolt af ham…

Ihhhh stort tillykke til jer!!

Han er virkelig også en lækker lamse bamse :slight_smile:

Tillykke med ham, hvor er han da også bare lækker. -forelsket -forelsket -forelsket

Jaaaa… han er top lækker og har det dejligste sind…

I må alle komme og opleve han på hjemmebane en dag!

Stort tillykke Naja, fostår godt at Toulouse vinder, han er også en super dejlig kat… [bigloony] og sikken en masse flotte præmier -thumbs

Tillykke, han er altså også smuk -forelsket