Katte gale weekend? - nu med afstemning om dato

Jeg har aldrig kunne komme når der var en kattegale arrangement, men jeg kom til at tænke på om vi ikke her til somme skulle lave møde igen… Evt. kunne det være ligsom det der var første gang, hvor der kom camping billeder herind.

Ville det være noget nogle ville havde lyst til??
Jeg har ikke et forslag til sted eller tid, men jeg ville bare høre om der ville være stemning for at afholde en hygge aften/ weekend. For skulle det afholdes kan jeg næsten forestille mig det ville være bedst før eller efter skolernes sommerferie.

Men skulle nogle ellers havde ideer til steder og tidspunkter vil disse da også være velkommen…

Jeg kan nok godt også selv fremskaffe lokaller i Holstebro, men det er sikkert ikke det bedste sted, da der er meget langt for mange

Lyder som en rigtig god ide. Jeg er i DK sidste 14 dage af August og første uge af September. Skulle det falde på det tidspunkt er jeg med på ideen :slight_smile:

Vil RIGTIG gerne med. Men det nås nok ikke før vi flytter desværre :frowning:

Så kan vi holde vores egen hernede Sine :høhø:

Jamen mine datoer for hvornår jeg er i DK kan sagtens skifte, det kommer helt an på det min mand skal så i skal ikke planlægge efter mig :slight_smile:

[quote=birtheras;362946]Så kan vi holde vores egen hernede Sine :høhø:

Jamen mine datoer for hvornår jeg er i DK kan sagtens skifte, det kommer helt an på det min mand skal så i skal ikke planlægge efter mig :)[/quote]

JA :tihi: Det blive vi vist nødt til :thumbup:

Ej, det kunne være hyggeligt :slight_smile: Jeg kommer gerne til Holstebro :høhø:

Jeg vil helt klart gerne med! Det er så hyggeligt! Katte snak i lange baner, UDEN der er nogen som synes det er lidt trættende! Dejligt!

Vi har endnu ikke nogen faste sommerferieplaner. Men efter sommerferien ville faktisk nok passe mig bedst. Midt august.

Jeg tror måske der var en som engang havde kig på et stort billigt sommerhus man kunne bo i. Også med plads til telte, nu der er kommet så mange medlemmer :slight_smile:

jeg har i en anden forsøgt at få sat et eller andet igang ang en kattegale weekend, men det faldt ligesom til jorden igen, da interressen ikke var helt så stor som håbet på

Tror nu ikke det var interessen den var galt med, blot langtids planlægningen :høhø:

[quote=birtheras;362946]Så kan vi holde vores egen hernede Sine :høhø:

Jamen mine datoer for hvornår jeg er i DK kan sagtens skifte, det kommer helt an på det min mand skal så i skal ikke planlægge efter mig :)[/quote]

:venter: gælder det kun Sine:?
Måske vi andre også gerne ville komme, men vi bliver da bare væk så :stuck_out_tongue:

Jeg vil selvfølgelig også meget gerne deltage:-)

[quote=Mig og Mille T;362969]:venter: gælder det kun Sine:?
Måske vi andre også gerne ville komme, men vi bliver da bare væk så :p[/quote]

Jamen hvis du alligevel er hernede så indretter vi selvfølgelig vores datoer efter dig :slight_smile:

Jeg er også helt sikkert på :thumbup: Og det er mig uvedkommende om det ligger i eller efter skolesommerferien :slight_smile:

Ihhhhh god de jeg er frisk find en dato og jeg ryder den :slight_smile:
måske man skulle tage på en udstillig sammen og kigge og bagefter tale og katte hygge? :slight_smile:

Du ved du SKAL holde det en dag, hvor jeg kan :wink:

det har du jo nok delvis ret i, men min erfaring fra sidste gang siger mig bare noget andet, især hvis der her er snak om leje af hytte el lign, så er man altså nød til at være tidlig ude.
samtiddig var der osse kun en 7-8 kattegale der viste interesse for sådan en weekend, selvom tråden dengang ku gik ud på om der evt var interesse for det og hvordan den skulle afholdes og hvor og altmuligt.

jeg vil helt sikkert gerne deltage i sådan et arrangement, men jeg er lidt usikker på om jeg har lyst til at være en af “hoved-arrangørene” for jeg ved mit engagement i sådan en planlægning vil tage ret meget af min fordi jeg vil gå ind for det med liv og sjæl og det er jeg ikke så sikker på jeg længere ka magte

Jeg er kredsleder for en fdf-kreds og kan derfor få lov til at låne vores kredshus ganske gratis. Der er store ude arealer med 3 hytter (der er intet i hytterne og der er ikke lås på døren da der ellers bliver begået ekstra meget hærværk på dem.) Men derudover har vi da en del madrasser og faktisk en del telte som vi kan bruge.
Man kan også godt få en campingvogn der om, men det kræver at man passer godt på græsset og at jeg finder ud af hvilken vej rundt om huset folk så skal køre.
Derudover bor vi selv 10 minutter der fra så skulle der være nogle der ikke ville sove på madrasser eller i telt har vi vores egen og 1 gæste senge til rådighed (dog kræver det at man passer på vores hund ikke får lejlighed til at stikke af, da den elsker at gå tur selv. Samt vores kastrat må sove mellem et par ben)

Lokalet er gratis da det bliver mig der låner det. Og planlægning må jeg vist heller deltage i… Så en evt. pris vil kun være for mad og det kan folk selv medtage hvis vi siger det er grill fest (eller jeg kan købe stort ind) Skulle det blive dårligt vejr løser vi det problem på fdf maner så i ikke får våde tær ved grillen.

Det lyder da super, så er der plads nok må man sige :slight_smile:

Hov må heller sige at det ikke vil være muligt at tage campingvogn med hvis der har regnet så meget at jorden er blevet blød. Men det siger nok sig selv…

Det lyder til at kunne blive super hyggeligt, men jeg ved ikke om jeg kan deltage før der er nærmere info om datoer mv.
Det ville være en kærkommen lejlighed til også at besøge familien i Struer, når nu man alligevel er deroppe :thumbup: