Katte gale weekend? - nu med afstemning om dato

Det lyder bafre som en rigtig god idé! Det kan jo være der er andre som vil være med i planlægningsudvaldet? :slight_smile:

jeg vil da gerne være med i sådan et planlægningsudvalg og har en del erfaring på netop træf-området, men jeg hverken kan el vil stå alene med det igen.

og ideen med en gratis hytte er da ikke at sige ski til, problemet er bare at det er allefandens langt fra sjælland, og det vil måske afholde en del øboere fra at komme, men sådan er det jo så bare.

Den der rute 888 bus kører fra sjælland til jylland for 140 kr. Det er da billigt, og så kan man stå af i Randers og køre resten af vejen med mig. Det er også langt væk her i jylland, men hvis det bliver over to dage er det ikke så meget kørsel.

Eller man kan flyve fra øen til Ålborg og køre med nogen derfra! Der er flere billigrejser.

[quote=Bamse;363386]Den der rute 888 bus kører fra sjælland til jylland for 140 kr. Det er da billigt, og så kan man stå af i Randers og køre resten af vejen med mig. Det er også langt væk her i jylland, men hvis det bliver over to dage er det ikke så meget kørsel.

Eller man kan flyve fra øen til Ålborg og køre med nogen derfra! Der er flere billigrejser.[/quote]
Det var da et tilbud, jeg vældigt gerne ville benytte mig af, hvis det skulle blive aktuelt. :slight_smile:

Det er skisme langt fra Nordsjælland. :muhaha: :muhaha:

Beliggenheden bliver folk nok aldrig enige om, men jeg synes da det er et rigtig flot tilbud. Så hvorfor ikke gøre noget ved det og lad os få nogle datoer på bordet? :slight_smile: Så er det lidt lettere at finde ud af om man kan komme :wink:

Du kommer da bare med børnetoget Monapige :høhø:

Jeg kunne også godt være interesseret i at deltage, men vil ikke sætte mig fast på noget før jeg kender datoen. :slight_smile:

-LOLHar I den slags i Jydeland. Det har I garanteret stjålet.

Ikke engang mit hjerte kan jeg have for mig selv. :muhaha:

Og fra København :tihi:

Jeg er kun interesseret, hvis jeg kan komme hjem samme dag.

Jeg overnatter ikke ude, da jeg ikke har nogen til at passe mine katte.

Måske er det bare lidt svært med datoer endnu, men det er da et forsøg værd…

Nu hedder min tid i DK fra omkring 1. August og en måned frem :høhø:

Jeg vil gerne deltage, hvis datoen passer,og jeg bor ved Hobro og kan sagtens fylde bilen med kattegale folk og bringe dem til Holstebro og retur:-)

Jeg er i udlandet slut juli/start august - afhængig af løbetid og Frækkes humør:-) Men ellers har jeg sommeren fri - som det ser ud nu

Der kan dukke noget skole og job op, men som udgangspunkt er jeg frisk.

God idé:-)

MVH

min erfaring fra sidst siger mig at der klart skal laves et arrangeringsteam og de tager sig så af alt hvad angår planlægning osv, og de udvælger nogle datoer hvor hytten er ledig og så laves der en afstemning om dato og den med flest stemmer vinder, så må dem der kan den week melde sig til og dem der ikke kan , ærgeligt ærgeligt for dem.
der vil jo altid være nogle som ikke lige kan den pågældende week og sådan er det bare

Jeg vil gerne være med i sådan et team. Jeg er bare i Budapest de næste ti dag så der kan jeg ikke. Men efter det kan jeg godt hjælpe til.

Nyd det. Det er en skøn by :slight_smile:

hytten er næsten altid fri… men mine weekender der er kærsten ved at havde fyldt…

Men hvad med at sige enten den 12-14 eller 20-22 august bare for at sætte nogle dage på…

Line, sæt det på som afstemning. Har du problemer med at gøre det, så send mig en besked, så skal jeg gøre det :slight_smile:

Øj, det kunne da være hyggeligt… Nu Har jeg jo kun hørt fra min mor at Birthe ser meget fredelig ud :wink: Kunne være sjovt selv at møde nogle af jer…

Jeg kan begge angivet datoer :slight_smile: håber at det bliver til noget :slight_smile: