Katte-indhegnings-nus?

Jeg vil høre, om der er interesse for et ‘‘træf’’ her hos mig, enten weekenden i uge 25 (25 eller 26 juni), eller weekenden efter - uge 26 (2 eller 3 juli) :?
Lovede vist dengang indhegningen blev lavet, at der ville blive inviteret til indvielse … det skér så nu :ups:
Jeg har ingen killinger, men 5 voksne katte, der er mere (Spotty) eller mindre (Bambina - Miden) sociale og nusse-venlige.
Grunden til at jeg har valgt de to weekender er, at der har jeg lige haft gæster i nogle dage og satser på, at ejendommen stadigvæk ser nogenlunde præsentabel ud :cool:
Hvis det bliver til noget, håber jeg selvfølgelig på godt vejr, så vi kan sidde i haven

Jeg kan måske weekenden 2.-3. juli, men ikke weekenden før. Det kunne være rigtig hyggeligt hvis det bliver til noget :slight_smile:

Jeg kan ikke lørdag i den første weekend, men umiddelbart godt begge dage i den anden weekend og nusser meget gerne indhegning :wink:

Jeg kan bedst d. 2-3 juli. Der hussitter jeg nemlig mine forældres hus sammen med mine brødre og er derfor dejligt tæt på. :slight_smile:

Jaaa, men jeg kan så kun i den første weekend:)

Jeg kan begge weekender, og jeg har plads til 2 passagerer, hvis andre fra denne side af broen vil med. (I princippet er der plads til 3, men det bliver ikke sjovt for den, der skal sidde bag førersædet. Det skal i givet fald være en lille én med korte ben :)).

jeg kan ikke den 25 juni

jeg skal til klikkertræning af Tiger i Zoo :slight_smile:

Jeg havde sådan set planlagt at Luise og jeg ville trænge os på den weekend, hvor de holder udstilling i din baghave … du ved, at du laver en 5 retters menu og sårn lidt underholdning til nogle trætte nordjyder :muhaha:

Uh jeg gad godt, men turen bliver nok lige lang nok for mig til at overkomme. :slight_smile:

Der har min søster og svoger været her, så jeg vil bede dem om at tage nogle islandske specialiteter med til mig … jeg kan hurtigt finde på 5 spændende retter :muhaha:

Hmmmmmmm :gruble:

Uha, det lyder mere som en trussel :høhø:

[QUOTE=cæsar;1284624]jeg kan ikke den 25 juni

jeg skal til klikkertræning af Tiger i Zoo :-)[/QUOTE]

Hvem arrangerer det:? Er det stadig muligt at melde sig til:?

Hvem holder udstilling hvor og hvornår:? Hvad betegner du som Hrönns baghave:?

Mener at det er DARAK, først i august og i Herlufmagle … ligger den by ikke opad Næstved … sådan ca :høhø:

Jo, det er sgu ikke meget galt - 10 kilometer fra eller til gør ikke meget forskel, medmindre man er på cykel i modvind :wink:

Det gør Zoo i København, http://www.zoo.dk/arrangementer/tigertraening/

Jeg kan den først weekend

Nåh, det var hurtigt den faldt til jorden …
Jer der har skrevet i tråden, er der reel interesse, eller skal jeg bare lukke den her?
Vi kan i hvert fald udelukke d. 25 juni og den anden weekend siger jeg at det skal være om lørdagen, d. 2/7 hvis det er …

[QUOTE=Skattekat;1285502]Nåh, det var hurtigt den faldt til jorden …
Jer der har skrevet i tråden, er der reel interesse, eller skal jeg bare lukke den her?
Vi kan i hvert fald udelukke d. 25 juni og den anden weekend siger jeg at det skal være om lørdagen, d. 2/7 hvis det er …[/QUOTE]

Jeg kommer absolut stadig gerne :smiley: