Katte komsammen

Tænkte på , om der var nogle der synes det kunne være hyggeligt, at mødes feks. på en café eller lignende, og få noget let mad, eller bare over en kop kaffe feks., og udveksle erfaringer ovs , om de kære katte derhjemme…

Det sker skam jævnligt, at der inviteres til (især) killingenus…
Det sidste var for bare et par uger siden og udviklede sig til en hel sommerfest med grill og andet godt :slight_smile: og med deltagere fra en stor del af Sjælland - man er nemlig gode til at arrangere samkørsel på det her forum :slight_smile:

Lige nu tror jeg dog ikke at der er ret stor mulighed for at gentage sådan en succes… ikke fordi folk ikke gider, men fordi det er ferietid og mange er ude at rejse eller har selv gæster :slight_smile:
Men jeg reggner bestemt med at der kommer invitationer igen efter sommerferien…

Hvis du har tid, lyst og råd så holder jeg faktisk hele to små kattenus i Randers her i sommer, datoerne er lørdag den 23. juli og lørdag den 6. juli. Og ellers er det , som Ann K siger, rimeligt sikkert at der vil komme sjællandske invitationer ud igen når folk kommer fra ferie.

Lyder hyggeligt… Meeen, desværre for langt væk for mig… :slight_smile:

Jeg var vært for en gang kattenus for velnok snart et år siden.
Jeg har godt nok “kun” to katte og en ret lille lejlighed (1-værelses på 38 m2), men det skal da ikke være en forhindring! :slight_smile:

Det skal måske siges at jeg havde scoret en masse god vin, til en usædvanlig billig penge - og så var det som om folk strømmede til, helt af sig selv. :høhø:

  • Så jeg gav vin og folk kom med mad. :slight_smile:

Men hold øje med forum, eller inviter selv. :slight_smile: