Katte m ishandling igen SUK

http://ekstrabladet.dk/112/article1011312.ece

Snøft hvor er det bare sørgeligt -ked

Jeg bliver simpelthen så gal at jeg bare bobler af galde indeni når jeg hører om sådan noget.

Det er bare så uhyggeligt, at nogen er så afstumpet at de kan finde på sådan noget -bleg -bleg -ked

-grrr Hvor skrækkelig…

Ja det må jo være psykopater der foretager sig sådanne groteske ting som dyremishandlinger -ked

noget jeg slet ikke kan sætte mig ind i overhovedet. Mig ubegribeligt at man skulle finde det morsomt eller underholdene.

ja jeg blev så edderrasende igår da jeg læste det, hvad fanden gør at folk er så afstumpet at de mishandler en kat på dne måde, de skulle satme selv prøve turen

nogle der vil med til padborg og lede efter dem, jeg har vist nok et par meter pigtråd vi ka binde omkring dem og så lige 5 meter tov i og så ka de komme bagefter bilen hele vejen til skagen med 200 km/t
de skal selvfølgelig ha en pause engang imellem og i de pause får de lige et spark el 2

Når jeg læser sådan noget der, så bliver jeg så ked af det.

Og skidt tilpas. Nogen gange kaster jeg en lille smule op i min mund, af skræk og rædsel, som katten må have følt.

Forresten har de sagt i radioen hernede at der har været et par henvendelser fra folk der havde set en kat magen til ligge død på vejen i nærheden og den er væk nu.

Så måske har katten da i det mindste været død inden.
Det håber jeg godt nok, for jeg kan næsten ikke holde ud at tænke på hvis den har levet mens den er trukket efter bilen.

Desværre har politiet ikke resurcer til at få katten obduceret så man kan se om den var død inden.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jeg er klar. Jeg vil med jeg vil med må jeg ikke godt pleeeeeeeeeeeeeeeeeease lad migjomme med -likeit -likeit -likeit -hop

Hold kæft nogle SVIN -brækkesig -brækkesig -brækkesig -bangbang -bangbang -bangbang -bangbang De skulle have samme tur

der er skrækkelig, der er for mange syge mennesker i denne verden, de fortjener at få samme tur. -gimiggimig

JA den er jeg med på -skadefryd