Katte mad. PRO PLAN

Er der nogen af jer der kender og har erfarringer med Pro plan? jeg købte en lille pose i lørdags, da man fik en gratis legetunnel med som mine misser bare eeeeeeeeeeeeeeeeelsker. Og maden ja den eeeeeeeeeeeeelsker de lige så. Jge har Hills,RC,Eukanuba, og iams stående fremme, meeeen det rører de ikke nu. Næææ nej, det er KUN Pro plan.

Kender det ikke, men tror du ikke bare, det er fordi det er nyt og spændene?! -forelsket

Jo det kan godt tænkes

Jeg fodrer lidt forskelligt, men ProPlan er med i mixet. Alle min killinger vokser på på ProPlan, det går de til med det samme, samme oplevelse havde jeg ikke med RC baby og kitten.
ProPlan er lavet på kød og ikke kødmel.
Og jan tunnellen er et hit. Jeg holder mandtal hver morgen inden jeg går - kors hvor har jeg ledt, nu ved jeg jeg ska huske at kigge i tunnellen.

GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Ja tunlen er også et super gemmested her hehe.

jammen så tror jeg bestemt jeg vil købe flere KG af Pro plan, især nu hvor du siger det er rent kød og ikke kødmel. Vil have det med i min blanding medd Hills og Iams og eukanuba.
Når jeg nu får min killing hjem, er den vant til RC. Hvordan får jeg den nemmest over på de andre produkter uden at hun får dårlig mave? og maden står jo fremme hele tiden, så jeg kan nok ikke indgå hun spiser af det?

Du beder om killingen får foder med, det er da helt normalt. Efter et par dage blander du. Men t styre hvem der spiser hvad kan du ikke medmindre du isolerer killingen de første 14 dage. Det er altid en god ide, især hvis man har opdræt.

Okay mange tak [bigloony]