Katte-Misserne hjælper med at teste ny grøn baggrund

Jeg er også enig. :tihi:

[QUOTE=Susanne W;774545]Jeg kan rigtigt godt lide baggrunden - fordi den er lige netop det, baggrund. Og Amidale? Ja, hun er jo som sædvanligt en ægte diva :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Mange tak Susanne - Ja, jeg er lidt at lære, med at lade baggrunden være svag i stedet for pang hver gang. :tihi:

Tusinde tak. Ss

Jeg takker mange gange. :slight_smile:

Jeg kan godt li’ baggrunden der hvor man kan se at den er grøn. Der er et par af billederne hvor den nærmest er grå og der synes jeg den er for fesen :slight_smile:

Ib ville være rigtig pæn med den baggrund, tror jeg :slight_smile: Den ville (forhåbentlig) fremhæve hans grønne øjne :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;774572]Jeg kan godt li’ baggrunden der hvor man kan se at den er grøn. Der er et par af billederne hvor den nærmest er grå og der synes jeg den er for fesen :slight_smile:

Ib ville være rigtig pæn med den baggrund, tror jeg :slight_smile: Den ville (forhåbentlig) fremhæve hans grønne øjne :)[/QUOTE]

Ja, han ville nok kunne begå sig flot på den. :slight_smile: Ellers kunne jeg godt se ham på hvid, men jeg har jo også noget med hvid. :tihi:

Jeg takker for ordene. Dejligt at modtage! :ok:

Jeg har skrevet det i en anden tråd, men gentager gerne:
Lækker og diskret baggrund, der fremhæver katten, frem for dominerende “pang-farver”, der “drukner” den.
Hvid bryder jeg mig ikke om som baggrund. Det er for hårdt og kan nemt gøre nogle af kattens farver “snavsede”.

[QUOTE=Mega;774577]Jeg har skrevet det i en anden tråd, men gentager gerne:
Lækker og diskret baggrund, der fremhæver katten, frem for dominerende “pang-farver”, der “drukner” den.
Hvid bryder jeg mig ikke om som baggrund. Det er for hårdt og kan nemt gøre nogle af kattens farver “snavsede”.[/QUOTE]

Jeg er enig i hvid er en hård baggrund - Det er en af dem hvor enten “elsker” man den som jeg, eller også “hader” man den. :slight_smile:
Men jeg er enig, den grønne her er dejlig “diskret”. :slight_smile:

Flotte billeder. :ok: Det er en rigtig pæn diskret baggrund, der fremhæver kattene. Passer godt til de fleste - dog nok mindst til sort-hvide Diamond. :slight_smile:

Jeg synes, baggrunden er rigtig fin til Amidale, knap så god til de andre, måske fordi de har så meget hvidt? Men det er jo super, du har så forskellige katte at teste med, så du kan få en fornemmelse af, hvad farven kan bruges til, og hvad den ikke er så god til :slight_smile:

Til gengæld synes jeg ikke, den hvide skammel (eller hvad nu det er, de ligger på) er så god i sammenhængen. Der tror jeg, at jeg ville have foretrukket noget mørkere. Og noget ensfarvet uden mønster. Jeg tør godt at sige det, for jeg ved, du har 117 forskellige rekvisitter, du kan bruge af :høhø:

Super billeder endnu en gang. Jeg kan også godt lide den grønne baggrund. Den er dejlig rolig.
Man bliver jo helt inspireret af dine billeder og forsøg med baggrunde i forskellige farver, men må hellere holde mig i skindet, det er vist en dyr hobby.
Går ud fra at man også skal have et stativ til at hænge baggrundene på? Men de gør godt nok en hel del for billederne :smiley:

Er den lysebrune, du har købt, noget i retning af denne:

Jeg synes, at det er meget smukke katte, gode billeder, - - og baggrunden passer smukt til Gizmo,- bedre end til Diamond!:slight_smile:

Cats og Conni

Tusinde mange tak. :slight_smile: Nej sort-hvid er skidt på den, Diamond klær den ikke, men det var rart at kunne teste med hende på. :slight_smile:

[QUOTE=galath;774588]Jeg synes, baggrunden er rigtig fin til Amidale, knap så god til de andre, måske fordi de har så meget hvidt? Men det er jo super, du har så forskellige katte at teste med, så du kan få en fornemmelse af, hvad farven kan bruges til, og hvad den ikke er så god til :slight_smile:

Til gengæld synes jeg ikke, den hvide skammel (eller hvad nu det er, de ligger på) er så god i sammenhængen. Der tror jeg, at jeg ville have foretrukket noget mørkere. Og noget ensfarvet uden mønster. Jeg tør godt at sige det, for jeg ved, du har 117 forskellige rekvisitter, du kan bruge af :høhø:[/QUOTE]
Jeg er helt enig, og tak. Den er bedst til Amidale. - Jeg kunne heller ikke finde ud af i går om Gismo var god på den eller ej, tror du har ret i det er det hvide. For jeg synes bestemt heller ikke Diamond er god på den. - Men det er fedt at få testet. :smiley: Gid jeg havde flere katte at teste med her hjemme. :tihi: Mangler SÅ meget en sølv… :ups::tihi:

Enig igen, skamlen er skidt. - Men jeg havde ikke fået den skåret til i går, så jeg har næsten 3 meter baggrund, som jeg ikke kunne rulle ud, så for at få alle katte testet måtte jeg snuppe en skammel jeg ved de alle kan lide at ligge på. Det skal frem over være en sort. Især min sorte æblekasser tror jeg vil være gode. :smiley:

Shhhhhh Ingrid! :sshh: Så meget har jeg heller ikke … :ups:

[QUOTE=Lise H;774625]Super billeder endnu en gang. Jeg kan også godt lide den grønne baggrund. Den er dejlig rolig.
Man bliver jo helt inspireret af dine billeder og forsøg med baggrunde i forskellige farver, men må hellere holde mig i skindet, det er vist en dyr hobby.
Går ud fra at man også skal have et stativ til at hænge baggrundene på? Men de gør godt nok en hel del for billederne :D[/QUOTE]
Tak for roserne Lise. - Ja, det er ikke helt billigt synes jeg nok, men er man først fanget, ja så er man fanget og ofre det som det koster. :smiley:

Jeg har et baggrundsstativ baggrunden hænger på når den er i brug. Og ellers ligger de og fylder i kasserne. Nu har jeg 9, og de fylder faktisk en del… :ups:
Papir synes jeg er det nemmeste at arbejde med, men det er ikke spor fleksibelt, som stof fx. er. - Det er ikke altid så nemt, men det går. :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;774686]Er den lysebrune, du har købt, noget i retning af denne:

[/QUOTE]
Ja, det er lige præcis den! :smiley: Synes faktisk den var hammer god! :thumbup:

[QUOTE=conninissen;774699]Jeg synes, at det er meget smukke katte, gode billeder, - - og baggrunden passer smukt til Gizmo,- bedre end til Diamond!:slight_smile:

Cats og Conni[/QUOTE]

Tak Conni. :slight_smile:

Nej, Diamond er bestemt ikke god på den baggrund. - Det giver jeg helt ret i. Så heldigt hun var den der gad mindst. :tihi:

[QUOTE=Kimilla;774748]Ja, det er lige præcis den! :smiley: Synes faktisk den var hammer god! :thumbup:
[/QUOTE]

Og så kan du i hvert fald se, den passer godt til chokolade (og garanteret også brune) burmesere :wink: Jeg har også set flotte bengalbilleder med den baggrund, så du skal nok få den brugt :thumbup:

Ja, der er den perfekt - Jeg er glad for mit valg af den. :smiley: - Tak. :slight_smile: