Katte-Misserne i haven

I dag var jeg en tur med Katte-Misserne i haven. De ELSKER jo når vi går ud med dem. :slight_smile:

Jeg tog Da-Bird Look-A-Like’en med ud og Gismo synes det var SKØNT! Ja, altså for en kort periode. Desværre blev billederne af ham i action ikke særlig gode, men med de kommer alligevel. :slight_smile:
Og Diamond mangler lidt nogle steder… :ups:

Når enden er god er alting godt! :tihi:

Som altid en nydelse at se dine katte, men dette er da ekstra dejligt :wehuu:

Dejligt. De har rigtigt nydt det udenfor, og Gismo er da noget af en springfyr. :smiley:

Dejlige billeder af de skønne katte - og hvor de nyder det :inlove:

Skønne billeder, men dette gav mig lige en ide:tihi:

Så tar vi højre pote frem, så tar vi højre pote tilbage, så tar vi højre pote frem og så ryster vi den lidt…

Ja Gismo er en rigtig springfyr. :smiley: Han fylder meget når vi leger stooooor spring i stuen. Så skal jeg virkelig tænke mig om, for han ikke lander halvt på spisebord eller sofabord, samt stole. :tihi: Så nu vi kan lege i haven, så bliver det ikke bedre. :smiley:

ha ha ja Elin, der har du fat i noget. :smiley:

Takker for de pæne ord om Katte-Misserne. :slight_smile:

Ihj hvor de nyder det kan man se :inlove:
De er sååå fine dine missere :slight_smile:

Skønne billeder af katte der hygger sig :slight_smile:

for dælen da Camilla… ville virkelig ønske jeg havde dine evner med et kamera. Luuuuuve last picture :slight_smile:

Hihi, ih hvor de da nyder det :smiley: Herlige hoppe billeder, selvom der mangler lidt her og der :tihi:
Du må få kæresten ud og hjælpe dig en dag? Så kan han styre pinden og du kameraet :slight_smile:

Sikke de nyder det… HERLIGE billeder. Jeg syntes faktisk de er blevet rigtig gode - de er fulde af liv og glæde :smiley:

Skønne foto :slight_smile:
Sikke de hygger sig :smiley: