Katte-Misserne i sepia udgave

I dag var jeg en tur til Humlebæk hvor jeg fik fingrene i nyt snolder! :wehu:
Jeg skulle jo selvfølgelig have fat i kameraet med det samme! Amidale var som altid på pletten før end jeg var klar. Gismo var ikke så ivrig i dag og smuttede hurtig, det hele skulle jo lige tjekkes ud.

Her er lige lidt mange af billederne, undskyld kunne ikke begrænse mig… :ups: - Jeg gik lige lidt amok med sepia denne gang.

Smukke portrætter af de smukke katte :ok: - som altid. :slight_smile:

Fin sofa til sepia :ok:

Jeg synes stadig, det er imponerende, så mange billede du kan få kattene til at samarbejde på :høhø: De er rigtig dygtige - men de ved vel også, hvor godt de tager sig ud på billederne. Hvor meget de bliver beundret :hjerte:

Tusinde tak for roserne. :slight_smile:

[QUOTE=galath;849265]Fin sofa til sepia :ok:

Jeg synes stadig, det er imponerende, så mange billede du kan få kattene til at samarbejde på :høhø: De er rigtig dygtige - men de ved vel også, hvor godt de tager sig ud på billederne. Hvor meget de bliver beundret :hjerte:[/QUOTE]
Ja, de er super dygtige. :smiley: I går fik jeg kun taget omkring 150 billeder, normalt kommer jeg på den anden side af 300… :tihi: Og Amidale stopper først når jeg siger “fri” og smider godbidder væk fra hvor vi tager billeder. Ellers bliver hun siddende eller liggende. :slight_smile:
Tusinde mange tak. :slight_smile:

Sikke nogle udtryksfulde øjne Amidale har! Det er nogle skønne fotomodeller :slight_smile:

Super gode billeder af smukke katte :iloveyou:

Lækre billeder :slight_smile:
Jeg er VILD med sofaen :slight_smile:

Dejlige billeder - sepia giver bare en helt bestemt stemning på billdere. Og som det er nævnt - sofaen passer perfekt til sepia

Så gode foto :slight_smile:
Og sofaen er godt nok flot :slight_smile:

Åhhh, de dejlige fotomodeller, du holder dig - de er virkelig en fryd for øjet :hjerte::hjerte:

Og at du så er en eminent fotograf, gør jo ikke billederne af dem ringere :smiley:

Kanonflotte billeder med skønne motiver :slight_smile:

Tusinde mange tak. :slight_smile: Jeg synes personligt også selv at Amidale har så dejlige øjne. - Synes selv hun ser så god, rar og klog ud (tænksom måske nærmer…)

Mange tak Pia. :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;849363]Lækre billeder :slight_smile:
Jeg er VILD med sofaen :)[/QUOTE]
Tusinde tak Rikke - Jeg er også helt vild med den. Min plan var at ombetrække den, men ved ikke om jeg ikke dropper den. Synes faktisk den gamle stil er ret fed. Næste gang skal stolen bruges. :smiley:

Ja synes også sepia er helt perfekt til den gamle chaiselong. :slight_smile: Eneste er bare Amidale mister lidt sin glød i pelsen, men den ses nok igen på andre billeder i farver. :tihi:

[QUOTE=Coon Danica;849386]Så gode foto :slight_smile:
Og sofaen er godt nok flot :)[/QUOTE]
Mange tak. :slight_smile: Ja den er bare SÅ fik - Så glad for jeg nåede at få fingrene i den og en stol magen til. :smiley: Og så til billige penge. Yeah

[QUOTE=Eva;849543]Åhhh, de dejlige fotomodeller, du holder dig - de er virkelig en fryd for øjet :hjerte::hjerte:

Og at du så er en eminent fotograf, gør jo ikke billederne af dem ringere :D[/QUOTE]
Jeg bukker og takker mange gange for roserne. Tusinde tak Eva. :slight_smile:
Ja at have gode modeller er en stor hjælp på vejen. :smiley:

Mange tak for roserne Pia. :slight_smile: